تاریخ : 1395,دوشنبه 04 مرداد13:50
کد خبر : 47859 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

حمایت از نخبگانِ فعال شاهد و ایثارگر استان آذربایجان شرقی



احمد مسلمی

احمد مسلمی - 

باسمه تعالی                                                                                                       95/5/3    

                   حضور ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور
سلام علیکم
با احترام به استحضار عالی می رساند اینجانب فرزند جانباز  از کار افتاده کلی 30٪ متوفی شهری از استان آذربایجان شرقی با کد جانبازی  ج 004921....که عضو نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگربنیاد آ - شرقی نیز هستم از عزیزان و مسئولان این  بخش گلایه مندم، چرا که تاکنون حتی یک کارت عضویت نیز برای ما صادر نکرده اند!. با وجود تحقیقات، پژوهشها و شرکت مقالات در کنفرانس ها و همایشهای کشوری متعدد و قبولیم در مقطع دکترای تخصصی مدیریت، و کسب مقام کشوری و استانی در جشنواره ها و مسابقات متعدد کشوری و استانی حتی تا کنون یک لوح تقدیر ونیز حتی ریالی از بنیاد شهید استان و کشور ندیده ام و دریافت ننموده ام.
شاید مطرح نمایند که فعالیت هرسال علمی و پژوهشیم باید به سال مالی بنیاد ختم شود!، ولی چون  اکثر همایشها و کنفرانسهای بین المللی معتبر و کشوری بیشتر در اواخر اسفندماه هر سال برگزار می شود و مدارک و  مستندات مربوطه را نیز در بهار سال بعد صادر می کنند، چگونه  این مشکل را عزیزانِ بخش امور نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر باید حل کنند و ما را مورد حمایت قرار دهند؟ آن هم از دست با کفایت شما عزیزان بر می آید که این روند را دستور فرمایند اصلاح نمایند. انتظار دارد حضرتعالی و سایر عزیزان بنیاد  انشالله  بررسی و  لطفی خاص مرحمت فرمایید.

حداقل از مسئولین محترم فرهنگی و اجتماعی  بنیاد کشور و استان  و مدیریت محترم گروه هتل کوثر بنیاد نیز خواهشمندم اگر امکان دارد یک امتیاز تشویقی برای اسکان سه چهار روزه اینجانب و خانواده ام در هتل قدس یا ثامن یا کوثر مشهد (که متعلق به بنیاد هستند) در ایام تابستان 95 محبت و مساعدتی مبذل فرمایند تا انشالله ما نیز در طول این چند دهه !! توانسته باشیم از امکانات بنیاد استفاده کنیم  و حداقل یک سفر زیارتی بعنوان تشویق بعد از سالها ! برایمان محیا فرمایند.
مراتب جهت مزید استحضار و بذل عنایت و انشالله دستور رسیدگی ویژه و عاجل  تقدیم می گردد.
 با تشکر و احترام             تلفن   0415.........
رونوشت:
*محضر عالیقدر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حامی اصلی فرزندان جانبازان پرکشیده بالای 25٪ آذربایجان شرقی و اعضای محترم شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جهت مزید استحضار و حمایت از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر شهرهای آذربایجان شرقی.
*حضور رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی بزرگوار و اعضای محترم شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  جهت مزید استحضار و حمایت از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر شهرهای آذربایجان شرقی.


کد خبرنگار : 17