تاریخ : 1395,دوشنبه 04 مرداد14:15
کد خبر : 47875 - سرویس خبری : اخبار

جانبازان میهمان امام رضا(ع) شدند


جانبازان میهمان امام رضا(ع) شدند

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: 515 جانباز و ایثارگر به همراه خانواده از استانهای مختلف کشور میهمان حرم منور حضرت امام رضا(ع) شدند.

مصطفی خاکسار قهرودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه به دعوت آستان قدس رضوی و هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به زیارت حرم مطهر مشرف شدند تا به مدت سه روز در جوار بارگاه ثامن الحجج(ع) به زیارت و سیاحت باشند.
وی ادامه داد: این عزیزان پس از ورود به حرم مطهر و زیارت روضه منوره از برنامه های فرهنگی و تبلیغی آستان قدس رضوی بهره مند و سپس میهمان سفره حضرت رضا(ع) در میهمانسرای حضرت شدند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در منشور هفتگانه معظم له در حکم تولیت آستان قدس رضوی تسهیل زیارت از مبدا به مبدا و فراهم کردن زیارت آسان برای همه اقشار مردمی در دستور کار این آستان قرار گرفته است.
وی افزود: دعوت از گروههای مختلف مردمی برای زیارت در حرم مطهر رضوی به ویژه فراهم کردن زمینه تشرف زیارت اولیها و خانواده های محرومی که توان مالی یا جسمی برای تشرف ندارند از برنامه های معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در سال جاری است.


منبع : ایرنا