تاریخ : 1395,سه شنبه 05 مرداد17:32
کد خبر : 47915 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

تهاجم فرهنگی، بهترین روش جنگ!



ع ق- واقعا" اگر ما دلسوز نظام و کشور و مردم هستیم، باید قبل ازعفونت کردن زخم جامعه، کاری کنیم. خیلی کارهای ناشایست انجام می شود که ضربه آن به نظام از دشمن خارجی بدتر هست. گفتن بعضی ازحرفها درست نیست و جایش اینجا نیست. شما زمان جنگ را یادتان هست؟ در آن زمان هم گاهی وقتها اتفاقات ناشایستی پیش میامد ولی بخاطرشرایط جبهه و جنگ نمی شد حرفی زد.

 بله. ناگفته های جنگ واسارت کم و زیادهست ولی بایدسکوت کرد وگاهی اوقات سکوت کردن بیشتر ازگفتن واقعیت ها ضربه میزند. امروزه تمام مسئولئن کشور ما فقط به تعریف و تمجید دل خوش کرده اند. دشمن بعد ازانقلاب خیلی تلاش کرد از ترورها و جنگ و... اما متوجه شد که باملت ایران نمی شود مستقیم و آشکارا جنگ کرد.

  بهترین شیوه، رواج فرهنگ غلط غرب وشرق هست. به جای صلوات، صوت. به جای ریش، صاف وصوف. به جای تسبیح واحادیث، مثال از فلان نویسنده وشاعر خارجی! آرایش غلیظ زنان و آرایش پسران ومدل مو ولباس. ازخود سیماشروع شد توسط هنرمندان بازیگر سینما. کار به جایی رسید که حتی گرفتن عکس یادگاری برای مسئولین شد افتخار. متاسفانه ماچشمان را فقط به خوبی ها بازکرده ایم. هرگاه ازعیب ما بگن، ناراحت می شویم. جنبه انتقاد را نداریم ولی تعریف وتمجید عشق می کنیم. به هرحال در بد روزگاری زندگی می کنیم.


کد خبرنگار : 20