تاریخ : 1395,پنجشنبه 14 مرداد16:49
کد خبر : 48159 - سرویس خبری : سینما

"هنگامه" امروز در البرز اکران می شود



نخستین فیلم سینمایی با موضوع مدافعین حرم در کرج اکران می‌شود

مدافع حرم/شهدای مدافع حرم/ شهید مدافع حرم

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: مراسم یادبود شهید مدافع حرم "مهدی عسگری" جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۸ با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم همراه با اکران فیلم سینمایی "هنگامه" برگزار می‌شود.

ابراهیم نوروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج  اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند جهت حضور در مراسم روز جمعه به آدرس بنیاد، خیابان 22 بهمن جنوبی، مسجد جامع امام حسین (ع) مراجعه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: در این مراسم فیلم سینمایی "هنگامه" فیلم منتخب و برگزیده جشنواره عمار با موضوع مدافعان حرم برای حاضرین اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه امین ایمانی و سوگل طهماسبی از بازیگران این فیلم داستانی هستند، افزود: هنگامه اولین فیلم داستانی است که با موضوع مدافعان حرم و به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد باروت‌نژاد تولید شده است.

نوروزی‌فر تصریح کرد: هنگامه از جمله فیلم‌هایی است که در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار تقدیر شده است و فانوس جشنواره را در بخش داستانی و در بخش نقش اول بازیگر زن کسب کرده است. 

وی خاطرنشان کرد: "مهدی عسگری" از شهدای مدافع حرم استان البرز است که در نبرد با تکفیری‌ها در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید لذا مراسم یادبودی برای این بزرگوار در کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/