تاریخ : 1395,شنبه 16 مرداد19:05
کد خبر : 48251 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

میشد مستمری ارتش را بگیرم



جانباز حالت اشتغال- بنده سال 1367 از ناحیه قفسه سینه، شکم و ریه مجروح شدم. ارتش چهار سال با درصد 45 سالانه 50هزار تومان به من پرداخت کرد. بعد از چهارسال درکمیسیون 25 درصد لحاظ کردند و از ماده 108 وبندالف که فاقد حقوق ومعرفی به بنیاد شهرستان، در سال 1375 جهت اعتراض به ارتش مراجعه کردم. متاسفانه بدون بررسی پرونده وحتی نگاه کردن به وضعیت جسمی گفتند بفرمایید بیرون. ما جواب رابرایتان می فرستیم.

 ناگفته نماند که آقایان از خاطرات سفرهای خارج خود می گفتند و ظاهرا ازشانس بد من زمان مناسبی برای معاینه بنده نبود، سالها گذشت و من همچنان از وضعیت جسمانی خود رنج می بردم و ازآنجایی که شاغل می باشم و به خاطر برخی مشکلات روزمره فرصت رفتن به تهران را نداشتم، بالاخره درسال 1394 بدون اینکه حتی یک نسخه به پرونده خود اضافه کنم به کمیسیون پزشکی رفتم.

 خوشبختانه آقای دکتری که درآنجا حضورداشتند کاملا به حرف های بنده گوش دادند و پس ازمعاینه مشخص گردید که یک عمل جراحی من که ازناحیه شکم بود. اصلا در دادن درصد محاسبه نشده. این مطلب را همان دکتر به من گفت وبعد ازمراجعه ده درصد دیگر به من تعلق گرفت اما باز دوستان لطف کردن همان ماده 108 و بند الف رابرایم مصوب کردند (با 35 درصد).

 حالا خودتان قضاوت کنید اگر همان سال های اول بدرستی معاینه می شدم، به راحتی می توانستم مستمری ارتش را بگیرم. مجددا" با اعتراض قرار براین شد که پرونده من درکمیسیون 120 بررسی گردد. اما با مراجعه به بنیاد همان دوستانی که شاغل در بنیاد هستند هم مسمتری وهم حقوق می گیرند به ما می گویند که به شما مستمری تعلق نمی گیرد. چون شاغل هستی، متاسفانه عدالت در اجرای قانون اجرا نمی شود.


کد خبرنگار : 20