تاریخ : 1395,چهارشنبه 20 مرداد20:10
کد خبر : 48399 - سرویس خبری : اخبار

دندان طمع سیاسی کردن بنیاد شهید را دور بیاندازید


دندان طمع سیاسی کردن بنیاد شهید را دور بیاندازید

مضحک تر از همه اینکه مسیح مهاجری در میان سخنانش کوشید تا رسانه های حوزه ایثار و شهادت را به در هم شکستن بایکوت و ممنوع التصویری فتنه گران خائن تحریک کند.

داود حسین زاده - روز گذشته  دومین جشنواره تجلیل از برگزیدگان ایثار و شهادت در تالار سیدالشهداء با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی برگزار شد.

اما در میان زحمات برگزار کنندگان مراسم، اظهارات بی ربط و فاقد منطق یکی از سخنرانان تا اندازی ای کام دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت را تلخ کرد. مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی یکی از سخنران های این مراسم بود که متاسفانه با بی مسئولیتی و خودخواهی کوشید همایشی را که معطر به رایحه شهداست، به حمایت از فتنه گران آلوده کند.

آقای مهاجری! اگر خیلی از ممنوع التصویری فتنه گران ناراحتید، در روزنامه تان برایشان نوشابه باز کنید!



مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در خلال سخنانش در نهایت بی ربطی و به بهانه بیان خاطره چندین بار به ذکر نام یکی از فتنه گران ممنوع التصویر پرداخت. مسیح مهاجری البته به همین میزان از آلوده سازی همایش شهدا نیز اکتفا نکرد و ضمن انتقاد از بایکوت یکی از عناصر برانداز، او را "از بزرگان انقلاب" نامید!

مسیح مهاجری در سخنان خود گفت: «به دلایل غیر قابل قبولی بسیاری از بزرگان ما در بایکوت خبری قرار دارند که امیدواریم بنیاد شهید به گونه‌ای با رسانه‌ها تعامل داشته باشد تا بازخوانی انقلاب به نسل آینده درست شناسانده شود و از همه کسانی که انقلاب را آفریدند یاد شود و گرنه این یک خسران بزرگ است. زمانی حاج احمد آقا با من تماس گرفت و خواست به اتفاق آقای دعایی و ‌آقای" خ" به دیدار ایشان برویم، امام در این دیدار به ما گفتند چرا در اغلب روزنامه‌ها عکس و تیتر مربوط به بنده است، بهتر است از یک کارگر، دکتر و یا کشاورزی که کار خوبی انجام داده نیز یاد کنید. ما در مقابل این حرف امام نتوانستیم چیزی بگوییم چند روز بعد محمد هاشمی که آن زمان رئیس سازمان صدا و سیما بود نیز به همراه عده‌ای از مسؤولین به خدمت امام رسیدند که امام همین موضوع را به آنها نیز گوشزد کرده بود. آقای هاشمی به امام گفته بود اگر ما اخبار اول را به شما اختصاص ندهیم مردم آجرهای صدا و سیما را از جا در می‌آورند که امام گفته بود ارتباط ما با مردم قبل از صدا و سیماست.»

اینکه مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با وجود مشاهده همه خیانت ها و همصدایی هایی فرد ممنوع التصویر شده با رژیم صهیونیستی و آمریکا در فتنه 88، همچنان در حلقه چاکران و اراتمندان او باشد، مایه تعجب نیست و در واقع شاخصی از میزان شعور سیاسی مسیح مهاجری و نسبت او با انقلاب اسلامی و آرمان های شهداست. سخن این است که مسیح مهاجری اگر قدرت درک خیانت های فتنه گران را ندارد، لااقل باید در این حد بفهمد که جامعه ایثارگری کشور با همه وجود از فتنه گران متنفر است و نباید محفل این عزیزان را با نام بردن از خائنین به کشور و رهبری آلوده کرد.

مضحک تر از همه اینکه مسیح مهاجری در میان سخنانش کوشید تا رسانه های حوزه ایثار و شهادت را به در هم شکستن بایکوت و ممنوع التصویری فتنه گران خائن تحریک کند. باید به آقای مهاجری تاکید کرد که اگر از تصمیم داهیانه و قانونی مسئولان کشور برای ممنوع التصویری فتنه گران عصبانی است و مایل به شکستن بایکوت آن هاست، از روزنامه خودش شروع کند و پای تبعات آن هم بایستد! بدیهی است که رسانه های انقلاب و جامعه ایثارگری حتی برای مبارزه با فتنه گران هم حاضر نیستند رسانه خود را به نام آن ها آلوده کنند.

موفقیت های بنیاد شهید که طی سال های اخیر با مدیریت داهیانه حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی بدست آمده، محصول تعهد این یار همیشگی ولایت به اصل پرهیز از سیاسی شدن بنیاد شهید است. تاکید مقام معظم رهبری نیز همواره بر این بوده که بنیاد شهید باید از دسته بندی های سیاسی خود را دور نگهدارد. بر این اساس لازم است فریب خوردگان سیاسی و عناصر فرسوده ملتفت باشند که با بیداری مسئولان و نیز آحاد جامعه ایثارگری، بنیاد شهید نه تنها هرگز آلوده به سیاسی کاری نخواهد شد، بلکه در صف اول دفاع از رهبری عزیز و انقلاب پیشگام خواهد بود.

گفتنی است جمعی از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت روز گذشته در مراسم مذکور اعتراض خود را با ارسال یادداشت زیر به مسیح مهاجری ابراز کردند

 

منبع:شهیدخبر


کد خبرنگار : 17