تاریخ : 1395,سه شنبه 26 مرداد14:36
کد خبر : 48502 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چند قطره از دریا!



فرید اسکندری- سلام به امام خامنه ای و روح شهدا و امام شهدا 

آقای دستجردی عزیز ( نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی )! ای کاش نماینده ما هم مثل شما بود. دوست دارم راهم دهند به مجلس واجازه دهند ازتریبون مجلس بصورت علنی و رسمی درد دل رزمندگان و جانبازان را برای تصمیم گیران و متولیان دولت و مجلس با صدای رسا، بدون تپق بیان کنم؛ بعدش اگر هم بمیرم آسوده و پیش امام و شهدا و خدا و پیغمبر رو سفید صدرصد خواهم بود.

از رییس مجلس و نمایندگان مجلس، آنهایی که پیرو خط امام راحل و امام خامنه ای و جزو ولایتمداران راستین هستند تقاضا دارم این اجازه را به قیمت جانم  بدهند - به شرف زهرا قسم و روح مادرم که بخاطر خبرهایی که در زمان جنگ از طرف من و 4 برادر دیگرم می آوردند و محیط روستا کوچک بود - آنقدر خبر شهادت و مارش حمله شنید که در سن 54 سالگی سکته مغزی و به نظر بنده شهید شد. حاضرم این کار را انجام بدهم.

من تمام گفته هایم را از دریای سخن چند قطره نوشتم و دستتان درد نکند و چاپ و انتشار دادید یا یک نماینده به تمام معنا آزاده حرف دل ما را به گوش رزمندگان یا همان ایثارگران برسانند. دکتر دستجردی تو را جان و خون امام حسین(ع) از طرف بنده پیش محمد کوثری فرمانده قبل لشکر محمد رسول الله برید کسی که از خانواده 12 نفری 5جوان و نوجوان 13 ساله در جبهه های مختلف می جنگند و بنده که از 13 سالگی تا 16 سالگی و پایان جنگ ودر 160 کیلومتری خاک کردستان عراق در بیت المقدس3 و همرزم سردار محمودآبادی یا همان حاجی استوار جنگ شانه به شانه و عملیاتی که با فرماندهی ایشان می خواستیم از میان کردهای عراقی با عبور از شهر سلیمانیه عراق با لباس کردی از پشت حمله کنیم و از طرف گوهجار و توپخانه عقبه بچه های سپاه و ارتش و بسیج عملیات کنیم و 4 روز مسیر را باید طی می کردیم تا آماده آغاز عملیات شویم که متاسفانه و متاسفانه توسط ستون پنجم لو رفت و سردار محمودابادی که الان کنار امام خامنه ای خدمت میکنند فرمودند اگر این عملیات لو نمیرفت حداقلش این بود که گردان قمر آباده گردان حمزه و گردان های دیگر که شاید با ما بودند کمترین رزمنده اگر شهید نمی شد، حداقل تیر نخورده نداشتیم.  و در جنوب در کربلای 4 و 5 در فاصله دقیق یادم نیست بین 9 الی 15 روز تا کربلای 5 طول نکشید.

آیا شخصی مثل من در شلمچه دو عملیات کربلای 4 و 5 در گردان های عملیاتی خط شکن و صف مقدم بودم وتا فاو و طلاییه گرفته تا شلمچه و کردستان در  مدت 16 ماه و شاهد تکه تکه شدن بچهه ها بودم و همرزم بزرگانی که از برادر بیشتر خاطر مرا میخواست سردار شهید هاشم اعتمادی و داشتن پرونده شیمیایی و اعصاب و روان و بستری چندین بار در درمانگاه های صحرایی زیر آتش هوا و زمین بستری بودم، سالم مانده ام و یک درصد جانبازی ندارم!

آقای کامران دستجردی، زبان گویای ایثارگران هر چند می دانم دولت نمی گذارد سخنان شما به مرحله اجرا برسد اما شما را یک دلسوخته بی مادر و ایثارگر و فرزند روح الله بنده حقییر مشغول ذمه کرده ام. اجرتان با سقای کربلا (ع) در روز حضور امام زمان و روز محشر. زنده باشید.