تاریخ : 1395,چهارشنبه 27 مرداد15:11
کد خبر : 48579 - سرویس خبری : استان ها

انتشار کتاب خاطرات آزادگان و جانبازان


انتشار کتاب خاطرات آزادگان و جانبازان

علی کاظمی با اشاره به اینکه بنیاد استان برای ثبت و ضبط آثار و خاطرات جانبازان و آزادگان اقدامات مثبتی را داشته است، عنوان کرد: مسئولان فعال در حوزه معاونت فرهنگی بنیاد همکاری خوبی از سوی جانبازان و آزادگان برای ثبت آثار ارزشمند شاهد بوده‌اند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با حمایت‌های دولت و همچنین همکاری دیگر دستگاه‌ها آثار را به چاپ رسانده و در اختیار مردم و به خصوص نسل جوان قرار دهیم تا گام موثری در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 130 هزار سند در مجموعه موزه شهدا نگهداری می‌شود، اظهار کرد: این آثار باید به درستی به مردم معرفی شود تا همگان بدانند انسان‌های وارسته چه خصوصیت‌هایی داشته و چه ایثارگری برای حفظ این مرز و بوم کرده‌اند.

کاظمی به جامعه 50 هزار نفری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اشاره کرد و اظهار داشت: 370 نوع خدمت توسط همکاران ما در استان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم‌های خوبی برداشته شده است، گفت: امیدواریم با همراهی دیگر نهادها و دستگاه‌های استان اقدامات بیشتری در این راستا انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به گردآوری خاطرات آزادگان و جانبازان گفت: این خاطرات در قالب یک کتاب در زنجان منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مجموعه خاطرات 500 نفر جمع آوری شده است.


منبع : دفاع پرس