تاریخ : 1395,شنبه 30 مرداد14:22
کد خبر : 48656 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بچه 15 ساله ام را فرستادم برای کار!



اسلام مشکانی- چه بخواهیم چه نخواهیم مسئولین ما رزمندگان را ضعیف و ناتوانمان کردند. چطور؟ وقتی من رزمنده که موج گرفتم و صورت سانحه هم ندارم و بالای 20 سال است که به متخصص های اعصاب و روان می روم که همه نسخه هایش موجود است. یعنی هرچه کارگری کردم، همش رابه دارو و دکتر دادم.

 حال هم که روستایمان را گازکشی کردند و همه مردم خانه هایشان را گازکشی کردند اما من رزمنده به خاطر1500000 تومان نتوانستم خانه ام را گازکشی کنم. درد از این بیشترشرمندگی پیش زن وبچه ازاین بیشترکه نتوانی پیش در و همسایه خانه ات را گاز کشی کنی تا حتی حاضرشدیم ماهانه 100 هزارتومان قسطی بکشیم.

گفتند کم است باید ماهانه 300000تومان بدهی که ازعهده من خارج است. نه سرکار میتوانم درست و حسابی بروم و نه تو روستای مان کار است که  باهمین حال هم به کاربروم، مانده ام چکارکنم!

 به خدا بچه بزرگم که 15سال دارد را به تهران فرستادم تا تو سراجی کار کند. آن هم پادو روزی 20000تومان آن هم بااین کرایه خانه ها و مخارج روزانه. آیا برای یک پدرسخت نیست که نور چشمش را در سن کم به تهران آن هم برای کاربفرستد؟

اما چه کارکنم چاره ای نداشتم شاید گوشه ای از مخارج را پرکرد...امیدوارم خداوند خودش به داد ما رزمندگان دردمند و زجرکشیده و بی کس برسد.

آمین


کد خبرنگار : 20