تاریخ : 1395,دوشنبه 01 شهريور12:30
کد خبر : 48719 - سرویس خبری : اخبار

شهادت جانبازنخاعی، این بار ازشهرستان بابل


شهادت جانبازنخاعی، این بار ازشهرستان بابل

جانبازنخاعی، شهید"رمضانعلی غلام نتاج"که عمر پر خیر و برکتش، سالها صرف ترویج فرهنگ ایثاروشهادت شده بود سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و به فوز عظیم شهادت نائل گشت.


فاش نیوز - یکی دیگز از جانبازان پرافتخار دفاع مقدس به ملکوت اعلا پیوست.

جانباز نخاعی، شهید "رمضانعلی غلام نتاج" که عمر پر خیر و برکتش،  سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و به فوز عظیم شهادت نائل گشت.

این جانباز فداکار و ایثارگر که متولد سال 1344 شهرستان بابل بود که بعنوان بسیجی برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه ها شتلفت و در1359/10/17 براثر اصابت ترکش به افتخار جانبازی نائل و قطع نخاع شده بود. 

شهید غلام نتاج از ابتدای مجروحیت مدتی در آسایشگاه ثارالله بود و سپس برای تحصیل معاوف دینی و حوزوی به قم رفت و بعد از فراغت از تحصیل، به زادگاه خود بابل بازگشت و زندگی معمولی خود را در پیش گرفت و سالها وقت خود راصرف ترویج معارف دینی و اسلامی و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت کرد و سرانجام سحرگاه امروز براثر ایست قلبی به کاروان شهدا پیوست.

قابل توجه اینکه وی از فعالان شبکه های اجتماعی نیز بود و در این زمینه فعالیت گسترده ای برای انتقال فرهنگ قرآن، جبهه و ایثار به نسل جوان داشت و این را از وظایف مهم ایثارگران و جانبازان می دانست.

مراسم تشییع این شهیدِ سعید، ساعت 9 صبح روز سه شنبه دوم شهریورماه از مقابل بیمارستان یحیی نژاد بابل به سمت شهر امیرکلا و آستان امامزاده کریم رحیم انجام خواهدشد.

فاش نیوز شهادت این جانباز را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده شهید و عموم ایثارگران تبریک و تسلیت عرض می نماید.
 


کد خبرنگار : 21