تاریخ : 1395,سه شنبه 02 شهريور18:15
کد خبر : 48748 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

تمام تابستان، آب گرم خوردیم!



سیدحسین- ازاین همه هیاهو برای اختلاس های چندهزار میلیاردی و حقوق های چندین میلیونی چه چیزی عاید مردم شد؟ جز یأس مضاعف و اینکه فهمیدیم افرادی مانند من که کمک معیشت ۴۵۰هزار تومانی می گیرند، محکوم به تحمل فقرهستند و هیچ احدی چه از روی وظیفه و چه از وجدان به فکر احقاق حق واقعی ما نیستند.

 این حرف من واسه خیلی ها که تامین هستند تلخ است ولی حقیقت همین است. دست و پا زدن بی ثمر ما، یک نوع تحمل کیفر است. این را به حساب امتحان الهی نگذاریم. چرا هیچ کدام از سرداران پیش قدم نشدندکه حالا که وضعیت اقتصادی کشور خراب است البته فقط برای ایثارگران؟ هرکدام هرماه مقداری از حقوق خودرا به همین صندوق که خودگردان توسط دوستان راه اندازی شده واریز کنند تا امثال من که حتی پول تعمیر یخچال سوخته راندارم بتوانم استفاده کنم؟

 گرمای استان گلستان و رطوبت آن چیزی از گرمای جنوب کم ندارد. چه حالی داره یکی از همین سرداران مانند من وقتی از شیرآب که نزدیک به ولرم است آب بخورند. تابفهمند دوندگی ۳ماه بی نتیجه برای یک وام چقدرسخت است! دوستانی که بابچه های بالا آشنا هستند سفارش من راهم بکنند.

 اگر روزی فاش نیوز خبری مبنی بر پرداخت همین کمک معیشت طبق مصوبه که همان حداقل حقوق کارمندی است را درج کرد. مطمئن باشید چیزی فراتر از معجزه به وقوع پیوسته، چون ما فراموش شدگان رو فقط خالق مان نگهدار است. من خیلی سعی کردم با صندوق ایثارگران که متولی امور مربوط به ایثارگران کمک معیشت بگیر است ارتباط برقرار کنم اما متأسفانه دراین راه موفق نشدم که هیچ، حتی دربعضی ازتماس ها نه تنها تحقیر شدم، حتی توهین هم شنیدم.

 اما فاش نیوز! فقط یک بار چشم خودتون رابه روی دنیا ببندید و به هیچ کس و هیچ چیز تکرار می کنم، به هیچ شخص زمینی و هیچ چیزی جز خدا توجه نکنید. بعدش وجدانی قضاوت کنید. چقدر سعی کردید به ما کمک کنید؟ و بدون دست اندازی در مطالب، آن رادرج کنید؟ و حتی گاهی اصلاً قابل استفاده حساب نمی کردید. من به دیگر دوستان کاری ندارم اما خیلی وقت است فقر از در وارد خانه ام شده و ایمان به سرعت نور از پنجره خارج شده.

 وقتی این همه اختلاس و دزدی را می بینم وجواب مسئولان را که بودجه ندارم، هم ازجوک آنها خنده ام می گیرد و هم از این که به شعورم توهین می شود، حاضرم...ان شاءالله که طوری شود حتی برای یک روز همین مسئولین بظاهر دلسوز و خانواده آنها مانند من و خانواده ام آب گرم بخورند.


کد خبرنگار : 20