تاریخ : 1395,سه شنبه 02 شهريور19:35
کد خبر : 48749 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دریغ از پنج درصد!



سیدحمزه ابراهیمی- احتراما" قریب به سی و یک سال پیش به جهت موج انفجار در بیمارستان مرحوم طالقانی آبادان بستری شدم. پیگیر نشدم تا اینکه شنیدم یکی از آیتم های بازنشستگی درصد جانبازی می باشد. آخه سن بازنشستگی در شرکت ملی نفت شصت سال تمامه نه سابقه کاری و برهمین اساس اینجانب به دلیل دارا بودن سی و یک سال سابقه و پنجاه و سه سال سن می بایست حداقل هفت سال نیز به انجام وظیفه مشغول باشد که انصافا" وضعیت روحی و جسمی نگارنده پاسخگوی این همه سال نمی باشد.

 به همین دلیل بعد گذشت سی و یک سال از زمان مجروحیت به اقدام و جمع آوری مدارک بیمارستان و صورت سانحه نمودم. بعد از یک سال ایرانگردی و هزینه های مضاعف موفق به اخذ درصد از شورایعالی پزشکی نزاجا با تائید کمیسیون صد و بیست آجا گردیدم ولی در کمیسیون پزشکی مورخ بیست و هشتم آبان ماه سال نود و چهار بنیاد استان قزوین و علیرغم تائید مجروحیت از سوی کمیسیون احراز خود بنیاد ND شدم. آن هم بدون کوچکترین معاینه و یا توجه به مدارک ایفاد شده.

 به کمیسیون ماده شانزده معترض گردیدم ولی متاسفانه رای صادره بنیاد مجددا" تائید گردید. درحالی که نیاز بنده پنج درصد جانبازی بود آن هم فقط به خاطر بازنشستگی و لاغیر که مصلحت براین شد که براین شود.

باسپاس


کد خبرنگار : 20