تاریخ : 1395,پنجشنبه 04 شهريور16:05
کد خبر : 48783 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

خطاب به آقای اسکندری



م.ع آقای اسکندری بنده همسر همون شخصی هستم که شما گفتید حکم حبس قطعی دارند. میتونم بپرسم چرا و به چه دلیل؟؟؟؟؟ همسر من جرمش این بود که از حقوق خانواده های شهدا و مردم مظلوم استان و همچینین بیت المال دفاع کرد و میکنه. و شما این رأی را بخاطر مانع شدن صادر کردید و فکر کردید که دست بر میداره، اما سخت اشتباه کردید. دو سال همسر بنده متواری است، نه به خاطر ترس از شما، به خاطر اینکه دلیل خلاف های شما و ظلم هاتون مشخص بشه. شما در حق اون مادر شهید اون گناه را مرتکب شدید و برای همسر بنده هم به نا حق این رأی را صادر کردید. کجای کار شما درست بوده و هست؟ وقتی حکمی که به همسر بنده دادید خلاف است پس بقیه کارهایی هم که کردید را باید انکار کنید اما اینها با توجه به مستنداتی که سایت فاش نیوز محترم منتشر کرده تمام کارهایی را که انجام دادید اثبات میکنه .می خواهید بگید همه کارتون درست بوده و هیچ خلافی نکردید؟ پس مدارک گویای چه هستند؟
بنده دوسال و خورده ای ااست که به تنهایی به همراه دختر کوچکم بدور از خانواده ام در این استان با همه ی سختی هایی که بدون همسر بود زندگی کردم. بارها و بارها مأمور فرستادید دم در خونه ما. من یک زن تنها و دختر کوچکم، با اون همه استرسی که به دختر من وارد کردی خدایی داری یا نه؟! به کی ایمان داری؟ به چی قسم خوردی و قضاوت می کنی؟ بین مردما آیا شرم نکردی؟  جز این است که همه شهر ایشان را به عنوان آدمی متدین و با خدا و قانونمند می شناسند. باید به ظلهایی که کردهوکرده ای، ظلمی که به من و بچه ام شده و دو سال پدرشا ازش دور کردید بخاطر اهداف خودتان. باید جواب بدی ما کوتاه نمیایم.
دو سال همسرما بخاطر حکمت که میدونی مقصر بودی از شهر دور کردی و الان همسرم در یک شهر دیگر، من به خاطر شغلم در شهری دیگر و دخترم هم در شهر دیگر زندگی می کنیم. اقای اسکندری! تو از یزید بدتری! باید مجازات بشی. من از همه مسئولین و قوه محترم قضاییه و رهبر عزیزم می خواهم که به وضعیت دادگستری استان چهارمحال که فقط نشسته اند و با هرکس هر جور دلشان می خواهد برخورد می کنند و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدشه دار کردند رسیدگی کنند.