تاریخ : 1395,پنجشنبه 04 شهريور17:13
کد خبر : 48789 - سرویس خبری : ورزشی

افتتاح مجموعه ورزشی ایثارگران در شیراز



با حضور ،معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران

بزرگترین مرکز فرهنگی ،ورزشی و توان بخشی ایثارگران جنوب کشور امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، در شیراز به بهره برداری رسید .

افتتاح بزرگترین مجتمع توانبخشی و فرهنگی جنوب کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز فارس ، حجه الاسلام والمسلمین شهیدی گفت : برای ساخت این مرکز ، به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز فرهنگی ، ورزشی و توان بخشی ایثارگران جنوب کشور  حدود 270 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی افزود : مجتمع جنت در فضایی به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع و زیر بنای 18 هزار و 500 متر مربع در دو بخش توان بخشی و اقامتی و فرهنگی – ورزشی ساخته شده است .

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت : این مجتمع توان بخشی 114 تخت با ظرفیت درمان و اقامت سالانه 40 هزار نفر ، شامل مجموعه های فیزیوتراپی، آب درمانی و ارتروز و پروتز است که در بخش های فیزیوتراپی و آب درمانی ظرفیت خدمات رسانی به سالانه 280 هزار نفر را دارد .  

 وی افزود: سالن های چند منظوره درمانی ، سالن بدنسازی ، سالن غذاخوری و سویت اقامتی با ظرفیت اقامت 114 نفر در شبانه روز از دیگر امکانات بخش های توان بخشی و اقامتی این مجموعه است .  

حجت السلام والمسلمین شهیدی افزود: این مجتمع با 5 هزار متر مربع مساحت بخش فرهنگی و ورزشی  2 سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر، سالن سرپوشیده ورزشی چند منظوره کتابخانه ، نمازخانه و مهد کودک دارد .