تاریخ : 1395,شنبه 06 شهريور14:33
کد خبر : 48835 - سرویس خبری : استان ها

دیدار مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم و منا


دیدار مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم و منا

در راستای تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری مشهدالرضا(ع)، عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی شب گذشته با همراهی حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد منطقه دو مشهد و مهدی طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی با حضور در منازل خانواده شهدای مدافع حرم فاطمی«سید حمیدالله حسینی و سید احمد احمدی» و دو خانواده شهید واقعه منا«سید علی احمدیان زاده و محمدرضا حاجتمند»، با این اسوه های صبر و استقامت دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدارها عابدی مقدم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و واقعه منا، روند خدمت رسانی به این خانواده ها را از مسئولین ذی ربط جویا شد و در جریان مشکلات و مسائل این خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمی و واقعه منا قرار گرفت.
وی در این دیدارها اظهار داشت: ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد.
وی افزود: این مفاهیم اثر‌گذار و حرکت‌آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تأثیر قرار داده و برکاتی را به همراه داشته باشند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهیدان احمدیان زاده و حاجتمند دو شهید واقعه منا نیزگفت: خدمت رسانی به خانواده های شهدای منا بر اساس قوانین صورت می گیرد و امیدوار هستیم در این راه کمی و کاستی وجود نداشته باشد.
در پایان هر یک از این دیدارها از خانواده این شهدای والامقام مدافع حرم و منا با اهداء لوح یادبود تقدیر و تجلیل شد.
گفتنی است شهیدان سید احمد احمدی و سید حمیدالله حسینی به ترتیب در 12 و 13 بهمن ماه 1394 در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیدند و پیکرهای مطهرشان در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد، همچنین شهیدان واقعه منا سید علی احمدیان زاده و محمدرضا حاجتمند در دوم مهرماه سال گذشته در واقعه تاسف بار منا در شهر مدینه بر اثر بی کفایتی برگزار کنندگان مراسم حج به خیل عظیم شهدا پیوستند.


منبع : ایثار