تاریخ : 1395,شنبه 06 شهريور18:07
کد خبر : 48856 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

حقم را در مرکز اقامه عدل، خوردند!



علی حیدری جانباز 50 درصد - من جانباز 50 درصد هستم. به همه جانبازان داره ظلم می شود. به دیوان شکایت کردم که حقوق بازنشستگی مرا تامین اجتماعی براساس قانون پرداخت کنه اما شعبه ششم تجدید نظر با رای صادره خود ثابت کرد عدالت وحق معنی ندارد!

 به این فکر می کنم وقتی خود بنیاد که متولی خدمت به ایثارگران است به جامعه تحت پوشش ظلم می کند وای به حالمان در ادارات دیگر.

من حدود 5سال دنبال شکایت از تامین اجتماعی بودم. حقم را خورده اند. در شعبه 25 دیوان عدالت اداری حق را به من دادند اما در شعبه 6 تجدید نظر دیوان، رای به فسخ رای شعبه 25 صادر شد.

 به رییس شعبه گفتم شما به جایگاه حضرت علی در قضاوت تکیه دادی. چرا درحق من و زن و بچه من داری ظلم میکنی؟ من سال ها برای این مملکت جنگیده ام. 50 درصد جانبازی دارم. طبق رای شورای عالی اداری میبایست رای به نفع من صادر می شد اما دریغا که عدالتی وجود ندارد.

 خلاصه بعد از 5 سال دنبال حق دویدن، دوباره رسیدم سر جای اولم. این یعنی عدالت کشک  ومملکت دست یه عده... که حتی به سربازان وبسیجیانی که بر ای اونها جان دادند وعضوهای بدنشان را دادند رحم نمی کنند.

 در آخر امیدوارم خداوند انتقام دردهای هر شب ما جانبازان را از اونایی که باعث پایمال شدن حق ما میشن بگیره ومیگیره. هیج کس نان ظلم را نخورده و خدا حق مظلوم را خواهد گرفت.


کد خبرنگار : 20