تاریخ : 1395,چهارشنبه 10 شهريور14:58
کد خبر : 49049 - سرویس خبری : کاریابی

فقط بلدن بگن نمیشه کار جور کرد!



سیدمحسن جوادی- بنده فرزند جانباز متوفی 25درصد از گیلان هستم. یازده سال هستش از داشتن مادر و 3سال از داشتن پدر محرومم. به خداوندی خدا قسم با فلاکت و بدبختی بزرگ شدم. پدرم چندسالی حقوق گرفت و زخم بستر گرفت. در اثر شیمیایی شدن در ماووت عراق بعد از سه سال بستری شدن در رختخواب از دنیا رفت.

 من تک فرزند مجرد این خانواده هستم. همه ازدواج کردن بنیاد چندوقتی به من حقوق پرداخت کرد اما باور کنید با همین حقوق که بیشتر از نصفش رو وسایل از جمله مرغ، گوشت، رب، روغن و پوشاک خودم میخرم، میبرم منزل خواهر و برادرام که بعضی اوقات یک شب اینجا و یک شب اونجا میمونم. همین حقوقم کم میاد.

  مرکز مشاوره بنیاد به حرف فقط مرکز مشاوره است. یعنی جایی که آرامش پیدا کنی برای رسیدن به راه خوب اما به من گفتند حقوقت تا 25سال قطع میشه. نمیدونم منظورشون تاریخ تولدمه یا منظورشون پایان سال هست میگن25سال!

 تو این چندوقت هزااااران بار درخواست نوشتم دادم بنیاد برای یک فقره وام مسکن اما... هم میگن به تو نمیدیم و این چیزا. خجالت نداره این کارها؟ به خدواندی خدا نمی گذرم از حقم. بهشون باررررها گفتم یه کار برام پیدا کنید، بازم گفتن نمیشه. فقط بلدن بگن نمیشه.

باشه خدایی هم وجود داره. عیب نداره

یاحق


کد خبرنگار : 20