تاریخ : 1395,شنبه 13 شهريور12:55
کد خبر : 49105 - سرویس خبری : استان ها

تجلیل از جانبازان 8 سال دفاع مقدس در آستارا


تجلیل از جانبازان 8 سال دفاع مقدس در آستارا

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان صبح امروز در جریان دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ایثارگری عنایت خداوند نسبت به بندگان خاص بوده و بدون تردید این توفیق شامل حال هر کسی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام اصغر ابراهیمی، جانبازان را نماد پایداری، استقامت و حافظ کیان اسلام و آرمان‌های امام راحل دانست و افزود: جانبازان با عشق به اسلام و تبعیت از فرامین امام(ره) در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کردند تا آسیبی به اعتبار و ارزش کشور وارد نشود.

وی جانبازان را سرمایه‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: جانبازان شهیدان زنده‌ای هستند که با خون و جان خود و اهتزاز درآوردن پرچم ایران بر قله‌های افتخار موجب اقتدار و امنیت کشور در دنیا و منطقه شدند.

این مسؤول خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را کاری ارزشمند و عبادی توصیف کرد و گفت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران با سبک زندگی و رفتار خود در جامعه نقش تأثیرگذاری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارند.

به گزارش فارس، در دیدار مذکور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا به همراه جمعی از کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از فراهم بشری‌مقدم، اسفندیار منصوری و هیبت‌الله عبادی جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و از آنها تجلیل کردند.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غربی‌ترین نقطه از گیلان قرار دارد و 160 شهید، 614 جانباز و 71 آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.


منبع : فارس