تاریخ : 1395,شنبه 13 شهريور14:34
کد خبر : 49124 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قدرت و ثروت جای همه چیز را گرفت



همرزم- ای وای از آن همه ایثار واقعا کسی که نبوده و با چشمان خودش ندیده محال است که باور کند ولی بخدا همش واقعیت دارد. ما بارها این ایثارگری ها و رشادت ها و شهادت ها رو دیدیم.

بارها و بارها ولی هنوز کفن آن عزیزان خشک نشده همه چیز با قدرت و ثروت عوض شد. دیگر بعید می دانم که فرمانده گردانی باشد که اول خودش وارد میدان مین بشود بعد زیر دستانش. آن روزها هر غریبه ای وارد تیپ و لشکری می شد محال بود که بتواند تشخیص بدهد که چه کسی فرمانده تیپ و یا لشکر است ، همه یکدست مثل هم چه بسیجی چه سپاهی تنها فرقش این بود که شب عملیات فرمانده زودتر از رزمنده ها به خط دشمن میزد.

حق ماموریت یه بسیجی با یه پاسدار وظیفه و فرمانده 2500 توان تا 2700 تومان بود نه درجه ایی و نه حقوق بیشتری ، همه یکرنگ و یکدل هشت سال با دست خالی ماشین جنگی صدام و 42 ارتش قدرتمند دنیا را زمین گیر و نابود کردند.

واقعیتی که در حال حاضر با بد عمل کردن بعضی ها بیشتر برای جوان ها مثل افسانه و قصه می ماند باز هم عرض می کنم که متاسفانه قدرت و ثروت دارد جایگزین آن همه ایثار و ایثارگر می شود و حالا که روز بروز جلوتر می رویم بیشتر دلتنگ کارهای شهیدان سرافرازمون می شویم . روحشان تا ابد شاد


کد خبرنگار : 20