تاریخ : 1395,دوشنبه 15 شهريور12:32
کد خبر : 49212 - سرویس خبری : اخبار

انتقاد سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بنیادشهید


انتقاد سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بنیادشهید

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از از عدم اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از سوی بنیاد شهید به بهانه بار مالی و کمبود اعتبارات انتقاد کرد.

فاش نیوز - سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از سوی بنیاد شهید به بهانه بار مالی و کمبود اعتبارات انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، جلیل مختار نماینده مردم آبادان با بیان مطالب فوق گفت: نباید به بهانه بحث بار مالی ، جلوی برخی از مصوبات که مورد نیاز قشر ایثارگران است گرفته شود و من واقعاً متأسفم که بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهانه بار مالی از ارائه خدمات به این عزیزان خودداری می کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: جانبازان بزرگترین و بهترین ثروت ملی کشور هستند که با ایثارگری خود، نظام را در برابر دشمنان بیمه کردند.

 جلیل مختار، که خود از خانواده بزرگ ایثارگران است، گفت: پدر بنده هم ایثارگر و هم جانباز است و دارای مجروحیت شیمیایی است و می بینیم که چه سختی هایی را تحمل می کند.

وی افزود: به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی، این آمادگی را دارم که هر نوع حمایت لازم در کمیسیون و صحن مجلس از ایثارگران را به عمل آورم.

نماینده مجلس دهم با اشاره به برخی مصوبات دولت و مجلس درباره ایثارگران اظهار داشت: نباید به بهانه بحث بار مالی، جلوی برخی از مصوبات که مورد نیاز قشر ایثارگران است گرفته شود و من واقعاً متأسفم که بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهانه بار مالی از ارائه خدمات به این عزیزان خودداری می کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر در مصوبات آینده ایثارگران، دولت بخواهد موضوع بار مالی را مطرح کند، به عنوان یک نماینده، منتقد آن خواهم بود.

جلیل مختار با بیان اینکه امنیت و ایستادگی کشور در گرو جانفشانی این قشر عزیز بوده و هست تصریح کرد: آنها در دوران سخت جنگ هشت ساله جان خود را نثار اسلام و کشور کردند و امروز نباید این موضوع معامله مال با جان باشد و این در شان نظام و کشور نیست.

سخنگوی کمیسون اجتماعی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر نوع مصوبه ای که برای ایثارگران لازم باشد را با آمادگی کامل به تصویب خواهند رساند و از آن حمایت خواهند کرد.

نماینده استان خوزستان در خانه ملت در پایان خاطرنشان کرد: جانبازان فاتحان 8 سال دفاع مقدس هستند و در نتیجه فداکاری و حضور آنها در آن دوران سخت بود که اکنون کشور بدون اتکا به شرق و غرب به سوی پیشرفت و توسعه اقتصادی گام برمی دارد.