تاریخ : 1395,شنبه 20 شهريور12:50
کد خبر : 49371 - سرویس خبری : اخبار

وقت احقاقِ حق رسیده



ایرج رحمانیان ۶۵%- دوست من سرباز ارتش بود و ۶۵ درصد. من سال ۷۰ در حدود ۸ هزار تومان دریافتی داشتم، ایشان ۶۵ هزار تومان از ارتش طبق قانون پرداخت حقوق به سربازان ارتش، همچون نیروی کادری دریافتی داشتند و آن زمان حقوق یک کارمند ۱۰ هزار تومان بود و دوست ما صاحب خانه و مغازه و زندگی شد.

در مدت کوتاهی که چنین دریافت بالایی از ارتش داشت، حالا چطور دوستان ارتشی میگن وضع جانبازان بسیجی بهتر از ما هست، نمیدونم دیگه چی بگم.

در اصل قانون ماده ۳۸ که از پارسال اعمال می شود، همان ماده قانونی ارتش را که از سال ۶۵ تصویب شده بود، به قانون سپاه اضافه کردند، تا ما بسیجیان هم همچون سربازان ارتش حقوق بگیریم.

از یگان اعظامی که سپاه بوده است، چیز اضافه نبوده فقط می خواستند بسیجیان مثل نیروی کادر ارتش و سپاه و سرباز ارتش حقوق دریافت کند و می بینید که بنده ۳۰ سال معوق داشتم و پرداخت نمیکنن!

ما بسیجیان خیلی اذیت شدیم، درسته خودمون بدون اینکه کسی از ما بخواهد تکلیفمان رو خود انجام دادیم، ولی دولت حقمان را نداد و باز صبوری پیشه کردیم، ولی الان وقت آن رسیده دولت رزمندگان و کلا ایثارگران را در اولویت قرار دهد و رسیدگی کامل کند.


کد خبرنگار : 20