تاریخ : 1395,یکشنبه 21 شهريور14:31
کد خبر : 49435 - سرویس خبری : استان ها

دیدار با 30 خانواده شهدا در زنجان


دیدار با 30 خانواده شهدا در زنجان

علی کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدا فداکاری‌های زیادی داشته‌اند و امروز امنیت موجود در کشور را مدیون خون آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را همواره سرلوحه امور خود قرار دهیم، تصریح کرد: همچنین باید این فرهنگ را به نسل‌های جدید نیز شناسانده و انتقال دهیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه امروز باید دین خود را نسبت به شهدا و خانواده آنها ادا کنیم، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس گام کوچکی در راستای ادای دین به این خانواده‌های فداکار است.

وی به دیدار با 30 خانواده شهدا و ایثارگران استان زنجان طی تابستان سال جاری اشاره کرد و افزود: این دیدار در راستای ارج گذاشتن به مقام شهدا و خانواده آن‌ها و به صورت چهره به چهره انجام شده است.

کاظمی به برگزاری مراسم پر فیض دعای عرفه در حسینیه شهدای زنجان (حسینیه عاشقان ثارالله) اشاره کرد و خاطرنشان شد: این حسینیه همزمان با برگزاری مراسم پر فیض دعا، میزبان شهید گمنام از دوران دفاع مقدس که تازه تفحص شده است.

وی یادآور شد: این مراسم با مشارکت دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان و هیأت عاشقان ثارالله، هیأت رزمندگان اسلام زنجان برگزار می‌شود.


منبع : فارس