تاریخ : 1395,سه شنبه 23 شهريور13:41
کد خبر : 49465 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

کسی هست به فریاد ما برسد؟!



همسر جانباز - همسرم سرباز تکاور نیروهای مخصوص نوحد بوده که در سردشت شیمیایی شده و کتف راستش تیر خورده، در مج دستش ترکش دارد که در جنگ عراق علیه ایران بصورت یخ زده به عنوان شهید پیدا شد که هنوز معروف به شهید زنده است.

ضمن اینکه قسمتی از چانه اش را ترکش خمپاره برده، یک دندان در دهانش ندارد و لثه اش هم عفونی شده! با اینکه معده و  ریه اش داغون است وهر غذایی را نمی تواند بخورد ولی مجبوراست که هرچیری را بخورد! موجی بودنش که افزون بر علت شده، بطوریکه در عرض کمتراز 5 دقیقه با مشت و لگد به جان ما می افتد و در حد مرگ پیش می رود! فقط خدا به من وفرزندم رحم میکند!

اما دریغ!

دریغ از پرداخت حقوقی که لااقل بشود باآن زندگی را سپری کرد!  فقط بنیادشهید و امورایثارگران با 15 درصد جانبازی بیمه اش کرده که هیچ فایدهای هم ندارد. با اینکه امتیاز معاملات ملکی سرمایه میخواست با هزار گرفتاری، برایش مغازه کرایه کردیم که آن هم پرداخت اجاره اش قوز بالای قوز شده بود چون پرداخت اجاره خانه و هم اجاره مغازه ای که در آمدی نداشت برایم سخت بود!

دیگر کم کم داشتیم به گدایی می افتادیم که مغازه را بستیم تا فقط اجاره خانه وهزینه بخور نمیر زندگی و دوا ودرمان همسرم غصه دلمان باشد. حالا بیکار است و در خانه یک موقع بک پسرم، یک موقع و بک من حمله ور می شود! در صورتی که من کار میکنم واو یا مریض است ویا عصبی به خودش می پیچد تا بهانه ای بدست آورد تا خود را خالی کند. فرزندم را یک لحظه نمی توانم با او تنها بگذارم، چون امکان دارد دریک لحظه خیلی با او خوش باشد و یایک لحظه دیگر به او حمله ور شود! حال و روز ما این گونه است.

کسی هست به فریاد ما برسد؟!


کد خبرنگار : 20