تاریخ : 1395,سه شنبه 30 شهريور19:03
کد خبر : 49622 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مسئولیت در دست متعهدان نیست!



محسن ناطق- بسیاری از تسهیلات و امتیازات ایثارگران هیچگونه بار مالی ندارند اما برای جانبازان زیر 25 درصد تعلق نگرفته است. اگر مسئولان قصد دارند انقلاب ادامه یابد میبایست نسل ایثارگران در بهترین موقعیت تحصیلی و شغلی برای آینده مدیریت کشور قرار داشته باشند تا سایر افراد جامعه که هیچ گونه تعهد و التزامی به جمهوری اسلامی ندارند یا افرادی که با پول هر کاری میتوانند بکنند، از نسل ایثارگران سبقت نگیرند و اینطور زمام امور جمهوری اسلامی به دست افراد فاقد تعهد به نظام اسلامی و نوکران غرب گرا قرار نگیرد.

 افرادی که هیچگونه تعهدی به نظام اسلامی ندارند یا باعث اخلال در نظام اسلامی هستند این روزها در موقعیت تحصیلی و شغلی عالی قرار دارند اما ایثارگران که با جان و مالشان نظام اسلامی را حفظ کردند در شرایط اسفبار و فلاکت باری قرار دارند که روز به روز وضعیت بدتر و در اکثر مواقع با ضدیت و کارشکنی از حقوق قانونی محروم هستند.

 آیا مسئولین نمی خواهند جمهوری اسلامی پایدار بماند؟ آیا مسئولان می دانند نفوذ افراد فاقد صلاحیت و تعهد به نظام اسلامی در پست های حساس کشور چه خطراتی دارد؟ آیا مسئولان میدانند بی مهری و ضدیت و کارشکنی در امور ایثارگران همچون تعطیل کردن نیروهای دفاعی باعث تضعیف نیروهای ارزشی نظام اسلامی گردیده و از این بابت جمهوری اسلامی تاوانی به مراتب سنگین تر از بار مالی ادعایی برای خدمت رسانی به ایثارگران متحمل شده است؟ چرا ثروت موجب قدرت در نظام جمهوری اسلامی شده است؟

 


کد خبرنگار : 20