تاریخ : 1395,سه شنبه 30 شهريور19:10
کد خبر : 49623 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

رهبری و ایثارگری، دو رکن اساسی



محسن ناطق- دشمنان نظام پس از هشت سال جنگ تحمیلی و تحمل شکست های سنگین در تمام جبهه های حق علیه باطل و ایجاد توهم شروع جنگ دوباره توانستند در تفکر برخی مسئولان سست ایمان رخنه کنند و علیرغم وجود بهترین راهکار اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد اسلامی تن به برجام نافرجام و اعتماد به دشمن بدهند.

 در مباحث اقتصاد مقاومتی موضوعی بعنوان حکمرانی وجود دارد که بخشی از اقتصاد مقاومتی را به حکمرانی یا مدیریت نظام اسلامی مربوط کرده است. دشمنان داخلی و خارجی تلاش می کنند شکست منفعلانه عدم اجرای اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید را در موضوع حکمرانی به رهبر معظم انقلاب نسبت بدهند. در بحث دیگری موضوع فقر مردم را در مقابل رفاه زدگی ایثارگران قرار دهند تا به این وسیله مردم و ایثارگران در تقابل اجتماعی قرار گیرند.
 
 جایگاه رهبری و ایثار و شهادت دو رکن اصلی حفظ و حراست از جمهوری اسلامی میباشند که دشمنان داخلی و خارجی نوک پیکان حملات خود را به ارکان اصلی حکومت اسلامی نشانه رفتند و در سکوت مسئولان در مقابل هجمه های ناجوانمردانه و تفاسیر غیر عقلانی و غیر دینی بتدریج جایگاه رهبری و ایثار و شهادت را کمرنگ و حذف نمایند. فریاد ایثارگران برای لقمه نان نیست بلکه تذکر جدی به مسئولان است.
دیدگاه مادی و سکولاریستی برخی مسئولان هزار میلیاردی نظام و پیش بینی های نابخردانه بدون در نظر گرفتن نقش دین و قدرت لایزالی حق تعالی و سکوت مسئولان عالی کشور بسیار نگران کننده است.


کد خبرنگار : 20