تاریخ : 1395,دوشنبه 05 مهر15:30
کد خبر : 49643 - سرویس خبری : ورزشی

تقدیر انجمن جانبازان از افتخار آفرینان پارالمپیک


تقدیر انجمن جانبازان از افتخار آفرینان پارالمپیک

در پی حضور و افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولین ایران در پارالمپیک برزیل، انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این موفقیت به ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه ایثارگران کشور، یاد و خاطره جانبازقهرمان شهید« بهمن گلبارنژاد » را گرامی داشت.

فاش نیوز -  در پی حضور و افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولین ایران در پارالمپیک برزیل، انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این موفقیت به ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه ایثارگران کشور، یاد و خاطره جانبازقهرمان شهید« بهمن گلبارنژاد » را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، در این پیام آمده است:

خدای را سپاس که باردیگرشاهد درخشش جانبازان و معلولین عزیز در مسابقات جهانی پاراالمپیک برزیل بودیم. مسابقاتی که نفس حضور درآن خود افتخاریست ماندگار. جانبازان قهرمان و پرصلابت کاروان شهدای منا باشعار«  توکل، اراده و افتخار»، با فتح سکوهای گوناگون قهرمانی، مدال هایی رنگارنگ را برای ملت عزیز و کشور اسلامی مان به ارمغان آوردند و شادی و شعف را در فضای کشور پراکنده کردند، تا جایی که مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در پیامی عنوان فرمودند: "افتخار آفریدید و ملت عزیز را خرسند کردید. آوازه ی شهیدان مظلوم منا را در فضای جهان پخش کردید".

جانبازان بسیاری در جمع کاروانیان منا حضور داشتند ولی از این بین حضور جانبازان عزیزنخاعی که عزم و اراده ای ستودنی دارند مثال زدنی بود. کسانی که با بالاترین محدودیت های بظاهر جسمی، اما با بالاترین روحیه و  اراده، مصمم به کسب مدال و اهتزار پرچم کشورعزیزمان در آن سوی مرزها بودند.

برادران جانباز نخاعی مان ابراهیم رنجبر در رشته تیراندازی«ماده ریکرومیکس»(نقره و برنز)، اسداله عظیمی دررشته دومیدانی«ماده پرتاب وزنه» (برنز)، جلیل باقری در رشته دومیدانی«ماده پرتاب وزنه» و مهدی زمانی در رشته تیراندازی با تپانچه بادی که اولین تجربه حضور در پاراالمپیک را داشت از جمله ورزشکارانی بودند که ضمن کسب عناوین پرافتخار برای خود و کشور، مایه مباهات جانبازان نخاعی و انجمن جانبازان نخاعی کشور شدند.

ازاین رو انجمن جانبازان نخاعی با تبریک این حضور موثر و کسب عناوین مختلف در پاراالمپیک 2016 برزیل، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ جانبازسرافراز و ورزشکار، شهید"بهمن گلبارنژاد" قهرمان دوچرخه سواری ایران در پارالمپیک 2016 که براثر سانحه ای به کاروانِ همرزمان شهیدش پیوست، حضور این جانبازان در بالاترین و بهترین مسابقات ورزشی جهان و کسب عناوین قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات را گرامی داشته و امید آن دارد به تأسی از این جانبازان قهرمان، سایر جانبازان عزیز نیز با روی آوردن به ورزش، ضمن تسکین آلام و دردهای ناشی از مجروحیتشان، باحضور پررنگشان در فعالیت های اجتماعی و ورزشی، همچون همیشه الگوی مناسبی برای شعار«معلولیت محدودیت نیست» باشند و زمینه بالابردن فرهنگ ایثار و شهادت را در بطن جامعه فراهم آورند.


کد خبرنگار : 21