تاریخ : 1395,چهارشنبه 31 شهريور15:16
کد خبر : 49654 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

فقط نیروهای مسلح قبولمان دارد



رزمنده و جانباز دفاع مقدس- خدمت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح (ن م) سرلشگر باقری!

 من جانباز بازنشسته نزاجا با خدمت  م ع 130 ماه دارم اما بنیاد درصدهای ن م را قبول ندارد. من جانباز 60درصد تا الان از هیچ امتیاز ایثارگری استفاده نکرده ام. چون که بنده از نظر بنیاد و کشوری نه جانباز و نه ایثارگر میباشم. فقط در ن م شناخته شدم بعنوان ایثارگر آن هم ارزش چندانی ندارد.

امتیاز شهریه میخواهم برای دانشگاه، به من داده نمی شود. خودرو و یا وام خودرو شامل بنده نمی شود. وام مسکن و ده ها امتیاز قانونی که دولت به ایثارگران کشوری داده می شود ولیکن به ایثارگران ن م تعلق نمی گیرد که این ظلمی به خانواده و خود جانبازان نیروهای مسلح میباشد.

 نفر در بنیاد یک روز جبهه ندارد، در شهر کرمانشاه موج گرفته و یا ترکش خورده است. این آقا ایثارگر وجانباز و مورد قبول تمام اداره ها و سازمان هاست واز تمام حقوق ایثارگری استفاده می کند. من که 11سال جوانی وجان شیرینم را فدایی مردم شریف بزرگ ایران اسلامی کرده ام و بخدا ماشین و یک متر زمین وخانه در این مملکت اسلامی و امام زمانی ندارم!

 از این بابت ناراحت نیستم. بیشتر از بنیاد ناراحت میباشم. هیچ ارزشی برای ما رزمندگان و ایثارگران ن م قایل نیستند. باز هم مقصر دولتمردان هستند. ارزش های ما ایثارگران 8سال دفاع مقدس را نادیده گرفتند. من از ریاست محترم ستاد کل ن م خواهش می کنم مثل زمان های جنگ و بی ریا مشکل این عزیزان را حل کنند.

تشکر میکنم از سردار باقری خدا نگهدارش باشد


کد خبرنگار : 20