تاریخ : 1395,شنبه 03 مهر13:53
کد خبر : 49697 - سرویس خبری : اخبار

یادواره شهدای روحانی مدرسه علمیه فاطمی قم برگزار شد



فاش نیوز - در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین حوزوی و اساتید حوزه علمیه و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قم حضور داشتند.

 

همچنین در این مراسم که پدر شهید حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری اولین طلبه شهید روحانی مدافع حرم و پدر شهید محمد امین کواکبیان طلبه انقلابی مجاهد جنگ نرم و شهید مدافع حرم، حضور داشتند یاد این دو شهید نیز گرامی داشته شد و از این دو پدر شهید تجلیل به عمل آمد.

 

حجت الاسلام محبی دبیر این یادواره در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این مراسم به مناسبت بزرگداشت مقام شهادت و شهدای عزیز در هفته مقدس دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهدا هیچ نگرانی ندارند جز اینکه نکند راهشان ادامه نیابد، گفت: شما که به یاد شهدا از دور و نزدیک به این مراسم آمده‌اید، نشانه این است که راه شهدا زنده است و خداوند این نگرانی را از شهدا برداشته است.

 

وی بیان کرد: تا خون در رگ ما است پای درخت پر بار اسلامی ایستاده‌ایم تا آن را آبیاری کنیم.

 

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه قم و حجت الاسلام محمد ابراهیمی از راویان دفاع مقدس به سخنرانی پرداختند.

 


منبع : خبرگزاری حوزه