تاریخ : 1395,یکشنبه 04 مهر18:30
کد خبر : 49718 - سرویس خبری : اخبار

صبح امروز در جلسه علنی صورت گرفت

تقدیرمجلس از نمایندگان ایثارگر و شهدای مدافع حرم


تقدیرمجلس از نمایندگان ایثارگر و شهدای مدافع حرم

نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از پایان تعطیلات تابستانی و همزمان با هفته دفاع مقدس با شور و حال خاصی در بهارستان برگزار شد.

فاش نیوز - نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از پایان تعطیلات تابستانی و همزمان با هفته دفاع مقدس با شور و حال خاصی در بهارستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش، در این جلسه که روز یکشنبه 4 مهر ماه  و همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس « با نام روز  اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی مردمی » برگزار شد هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الگو گیری از رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی چفیه هایی را بر گردن خود به همراه داشتند.
همچنین بسیاری از نمایندگان مجلس در نطق های میان دستور اضطراری، و حتی در لابلای تذکرات خود یاد و خاطره شهیدان و رشادت های جانبازان سرافراز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشتند.
بر اساس این گزارش برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در سخنان و تذکرات خود توجه به معیشت و نیازهای رزمندگان، جانبازان و خانواده های ایثارگران را از سوی دولت و مجلس خواستار شدند.
در ادامه رئیس مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و در صحن علنی از نمایندگان آزاده، جانباز و همچنین از تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل کرد.
بر اساس این گزارش اسامی نمایندگان آزاده، جانباز و ایثارگر در مجلس که همزمان با هفته دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند به شرح زیر است:
1- سمیه محمودی فرزند شهید
2-حسن نوروزی نماینده آزاده و جانباز 50 درصد
3- غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی جانباز 70 درصد قطع نخاع
4- ضیاءالله اعزازی جانباز 50 درصد (به علت عارضه شیمیایی هم اکنون در بیمارستان بستری است)
5- غلامرضا شرفی جانباز 50 درصد
6- سهراب گیلانی جانباز 50 درصد
7- رضا شیران خراسانی جانباز 50 درصد
8- امیر خجسته آزاده و جانباز 50 درصد
9- سلام امینی جانباز 50 درصد
10- کوروش کرم‌پور حقیقی جانباز 40 درصد
11- خانواده
شهید مدافع حرم محسن فرامرزی
12- خانواده
شهید مدافع حرم امین کریمی
13- خانواده
شهید مدافع حرم علی عبداللهی


کد خبرنگار : 17