تاریخ : 1395,دوشنبه 05 مهر18:07
کد خبر : 49745 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

به یاد جانباز شهید پاکیزه



محمدرضاعسکری -  سلام و درود خدای بزرگ بر شهیدان راه حق. سلام و درود خدا بر شهیدِ سعید محمدرضا پاکیزه ی عزیزم. با اینکه فقط چند بار در مراسمات گوناگون دیده بودمت، ولی حس آرامشی که برچهره زیبایت موج می زد، مارا نیز به آرامش فرامی خواند. دلمان برایت تنگ است و برای دیگر دوستان و هم رزمان، و جانبازان نخاعی عزیز دیگر هم. امیدمان به نگاه و شفاعت توست تا بلکه ما را از این رنج ومحنت برهانی و آرامشت  را برایمان به ارمغان آوری.

دوستانی چون تو هر روز جمع ما بال و پر شکستگان زمینی را ترک می کنند و میهمان سرورشان ابی عبدالله(ع) می شوند. در جایی ماوا گزیده ای که حسرت اولیای خداست، و نیز حسرت دل وا مانده ما! سلام عاشقانه و مخلصانه مارا به دیگردوستان و همرزمان آشنا در معرکه محشر، برسان و مارا از دعای خیرت محروم نکن که سخت بدان محتاجیم.

در اولین سالگرد عروج مظلومانه و پر دردت، یادوخاطره تو و دیگر پرکشیدگان جانباز را گرامی می داریم و امید آن داریم که همسر داغدار و صبور و نجیبت باقلبی مطمئن و ضمیر همیشه امیدوارش مایه تسلی خاطر دیگران باشد. خداوند سایه پرمهرش را مستدام بدارد و در صحت و سلامت کامل، در پناه خودش حفظش بفرماید. آمین

ارادتمند همیشگی...


کد خبرنگار : 19