تاریخ : 1395,دوشنبه 12 مهر15:13
کد خبر : 49886 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

آقای شهیدی! شما باید دردآشناتر باشید



اسلام مشکانی- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در سه سال اخیر 81 تیم پزشکی به مناطق مختلف کشور اعزام و به 6 هزار و 900 نفر از ایثارگران و والدین شهدا و یا خانواده‎هایشان خدمات درمانی ارائه کرده‎اند و در صورت نیاز آن‎ها را به بیمارستان‎های مراکز استان یا تهران انتقال داده‎اند.

 او یکی از مشکلات درمان بنیاد شهید را اعزام ایثارگران به خارج از کشور برای طی مراحل درمانی اعلام کرد و افزود: برخی از ایثارگران باید برای ادامه مراحل درمان به خارج از کشور اعزام می‎شدند؛ آقای شهیدی هنوز در داخل کشور اینقدر رزمنده دردمند  مانده که به داد اینها نرسیده اید که بماند، حال شمابه خارج ازکشور می فرستید؟

 چراامثال من که بالای20سال استکه به متخصص های اعصاب وروان میروم وهمه نسخه هایش موجوداست رسیدگی نمی کنید؟ منی که درجنگ موج گرفتم و باناراحتی اعصاب دست وپنجه نرم می کنم، چه کسی باید درد ما رزمندگان ازیادرفته را درمان کند؟ چرا همش تو رسانه ها شعار می دهید؟

 لطف کنیدسری به روستاهابزنیدنه اینکه روستاهای دورافتاده رامیگم نه همین روستاهایی که مثل روستای مان6000جمعیت دارد، بیایید ببینید چقدر رزمنده دردمند وجود دارد که 28سال است که کسی یادی ازاین عزیزان نکرده؟

 آقای شهیدی شماباید ازدیگرمسئولین بامارزمندگان و.....دردآشناترباشید. چراشماهم نگاهی به مارزمندگان نمی کنید؟ چرا همه مسئولین فقط مارزمندگان رابه حساب نمی آورند؟ دلیلش چیست که هیچ جاسخنی ازرزمنده وجودنداردکه همه که بودند. اول رزمنده بودند بعدیک عده شدند ایثارگر و...

 لطفا" به داد درد ما رزمندگان برسید یایک دفترچه بیمه درمانی بدهیدتابتوانیم برویم بااین گرانی ها دردخودمان را درمان کنیم. آقای شهیدی به خدا الان بالای یک سال استکه نمی توانم به دکتربروم، چون ندارم. ازروی همان نسخه آخرم آزادمیخرم که آنهاهم کارای اش تمام شده ومدتی است که نه شب ازدست دردخواب دارم ونه روز! زن وبچه ام هم که همیشه ازدست من دلگیرهستند. چراچون نمی توانند تلویزیون تماشاکنند ویابلندصحبت یاخنده کنند. این چه وضعی است که بعد از اتمام جنگ گریبان گیر ما رزمندگان شده. فقط رزمندگان! لطفا" درد ما را درمان کنید. درمان درمان

رزمنده داوطلب ودردمند27ماه جنگ  مشکانی


کد خبرنگار : 20