تاریخ : 1395,دوشنبه 19 مهر14:56
کد خبر : 49915 - سرویس خبری : اخبار

هیئت مدیره جدید انجمن جانبازان نخاعی انتخاب شدند/اسامی وتصاویر


هیئت مدیره جدید انجمن جانبازان نخاعی انتخاب شدند/اسامی وتصاویر

مجمع عمومی و انتخابات انجمن جانبازان نخاعی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسین این انجمن دیروز با شکوه و با حضور بی نظیر جانبازان برگزار شد و اعضای هیئت مدیره جدید این انجمن و بازرسین برای دوسال انتخاب شدند.

فاش نیوز -  انتخابات انجمن جانبازان نخاعی دیروز با شکوه و با حضور بی نظیر جانبازان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، مجمع عمومی و انتخابات انجمن جانبازان نخاعی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسین این انجمن دیروز با شکوه و با حضور بی نظیر جانبازان برگزار شد و اعضای هیئت مدیره جدید این انجمن و بازرسین برای دوسال انتخاب شدند.

جانبازان ویلچر نشین این انجمن خاص که تعداد قابل توجهی از آنان را نیز جانبازان قطع نخاع گردنی تشکیل می دادند از اولین ساعات صبح جمعه با طی کردن مسیر زیادی از اقصی نقاط تهران بزرگ و استان البرز برای حضور دراین مجمع و انتخابات آن در محل برگزاری مجمع حضور یافتند.

این نشست به یاد ماندنی با نواختن سرود جمهوری اسلامی و تلاوت قرآن کریم آغاز شد و سپس هیئت رئیسه سنی انتخاب شدند و یک نفر از هیئت مدیره و یک نفر از بازرسین گزارش کار خو.د را به اطلاع اعضا و حاضران رساندند.

سپس ثبت نام و معرفی نامزدهای هیئت مدیره و بازرسین انجام گرفت و نامزدها با حضور مقابل جایگاه به معرفی کوتاه خود پرداختند و بعد از آن نیز رأی گیری انجام شد و اعضا آرای خود را به صندوق ریختند.

قبل از شمارش آرا یکی از مداحان اهل بیت به مداحی و نوحه سرایی پرداخت و فضای سالن را که با حضور جمع کثیر جانبازان یکدست سیاه پوش و عزادار معنویتی خاص داشت، روحانیتی مضاعف بخشید وبعد از آن شمارش و اعلام آرا انجام شد.

دراین دوره ازانتخابات انجمن که به خاطر به وجود آمدن شرایط رسانه ای خاص، بسیار پر چالش و متفاوت از دوره های گذشته بود تغییرات عمده ای در ترکیب هیئت مدیره ایجاد شد.

همچنین برای اولین بار یک نفر خارج از هیئت مدیره قبلی، بیشترین تعداد آرا را به خود اختصاص داد.

این انتخابات دیروز جمعه قبل از ظهردر فضایی پرشور ولی آرام برگزار شد و پس از شمارش دقیق آرا آقایان «مهدی اسدزاده»، «حسین اسرافیلی»، «محمود غیاثی»، «عنایت الله آطاهریان» و «سجاد قنبری» به ترتیب حایز بیشترین تعداد آرا شدند و به جمع هیئت مدیره انجمن جانبازان راه یافتند.

همچنین «بهروز ساقی» و «مصطفی مسعودی» نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره مشخص گردیدند.

در انتخابات بازرسین نیز آقایان «سید محمد مدنی» و «داود حیدری» به عنوان اعضای اصلی و «علیرضا برهانی نژاد» به عنوان علی البدل بازرسین انتخاب شدند. گفتنی است در این دوره از انتخابات هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی، علاوه بر سه نفر از اعضای قبلی هیئت مدیره، 8 نفر خارج از هیئت مدیره قبلی نیز خود را نامزد ورود به هیئت مدیره کرده بودند.


کد خبرنگار : 23