تاریخ : 1395,شنبه 24 مهر14:19
کد خبر : 50015 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

حقیقتا" بیمه ایران چه می کند؟!



معلم جانباز- خدمت نماینده جانباز و ارزشی مشهد! همچنان که اطلاع دارید بیمه تکمیلی جانبازان که کلمه طلائی را یدک می کشد بسیار مبهم و اشکال دار است. حال نمیدانم فقط برای زیر 25 درصد است یا شامل همه جانبازان می شود. بیمه طلائی اولا" طلائی که نیست، مسی هم نیست.

اگر جانباز بیماری و دارو در حد سرماخوردگی داشته باشد، واقعا" طلائی می شود چون داروهای استامینوفن و.....پیش پا افتاده است اما همین که مریضی حاد شود و داروها تخصصی شوند، دیگر بیمه ایران قبول نمی کند و باید آزاد حساب شود، از جمله ی این داروها اعصاب و روان و یا داروی مفاصل و ویتامین ها و سرطانی که جانباز در آن شرایط می فهمد که چه کلاه بزرگی سرش گذاشتند.

 اینکه 100 درصد هزینه های ایثارگران پرداخت می شود، به جرائت تمام تبلیغاتی و عوام فریبی است. این موضوع را خودم که سخت از بیماری اعصاب و روان و مفاصل رنج میبرم ثابت شده است و اگر پافشاری کنید، داروخانه شما را برای تایید به بیمه ایران می فرستد و در آنجاست که مورد سئوال قرار می گیرید.

 اگر 70 درصد جانبازی دارید تایید و در غیر اینصورت آزاد و اگر چنانچه باز هم اصرار کنید، متصدی بیمه انکار از ارث پدریش مبلغی را با پی نوشت نسخه قبول می کند. آنجاست که متوجه خواهید شد بیمه طلائی هم دلبخواهی است. دوست داشته باشند همه نسخه و یا قسمتی از نسخه تائید می شود و خلاصه اینکه تا بیمه بتواند شانه خالی می کند.

 حال مسئولین دلسوز بنیاد که قرارداد را امضا نموده اند، مگر تاکنون پیگیر اجرای مصوبات و قراردادهای خود نشده اند؟ چرا بیمه ایران به همین سادگی حق جانبازان را ضایع می کند؟ مسئولین محترم شما برای هرنفر مبلغ نزدیک به یک میلیون ریال ماهانه پرداخت می کنید. چرا بیمه ایران به تعهد خود پای بند نیست و سعی  میکند هزینه را از جیب مریض پرداخت کند؟

 نتیجه ای که می گیریم این است که نه بنیاد محترم پیگیر امور است و نه حامی جانباز و نه اینکه اگر شکایتی شود، دفاع می کند. در عوض بیمه ایران هر روز داروهای جدیدی را از شمول بیمه طلائی خارج می کند، دلبخواهی عمل می کند وا صل را در نپرداختن می گذارد.

 برادر نماینده جانباز! آیا شما این نوع حمایت بیمه ایران وپشتیبانی دارو و درمان را 100 درصد هزینه ها میدانید؟ نماینده محترم مشهد شما عزیزان بیمه تکمیلی و طلائی را چگونه معنی و تشریح می کنید؟ خداوکیلی در همه امور حمایتی جانبازان این داستان ها صدق میکند اما همرزمان جانباز بخاطر شرایط جسمانی و همچنین اخلاقی ونداشتن وقت لازم برای مراجعه با اداره های بیمه ایران مجبور به تحمل شرایط بیمه ایران می شوند که گناهی نابخشودنی برای مسئولین مملکتی ما است.

 بجای گسترش حمایت های خود با تقلیل وکم کردن تنگناهای بعضی از دستگاه ها ازجمله بیمه ایران کنار می آیند و مصوبات دولت و مجلس در عمل فاقد ارزش وخنثی خواهد شد. امیدواریم برای رضای خداوند متعال و برای جلوگیری از اتلاف بیت المال و سوء استفاده های دستگاه های مجری قانون برنامه های داشته باشید.

ممنون که شما هم قصد کمک به ایثارگران را دارید.

اجرکم عندالله


کد خبرنگار : 20