تاریخ : 1395,چهارشنبه 28 مهر19:11
کد خبر : 50101 - سرویس خبری : اخبار

اولین جلسه کاری مشترک انجمن جانبازان نخاعی/تصاویر


اولین جلسه کاری مشترک انجمن جانبازان نخاعی/تصاویر

اولین جلسه مشترک اعضای انجمن جانبازان نخاعی و گروه پیگیری با اعضای هیئت موسس و نامزدهای هیئت مدیره انجمن برگزار شد.

فاش نیوز - اولین جلسه مشترک اعضای انجمن جانبازان نخاعی و گروه پیگیری با اعضای هیئت موسس و نامزدهای هیئت مدیره انجمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فاش، در این جلسه که در محل انجمن تشکیل گردید، ضمن اینکه اعضای جدید هیئت مدیره و گروه پیگیری حضورداشتند، تعدادی از نامزدهای هیئت مدیره و بازرسی مجمع هفتم انجمن و نیز تعدادی ازاعضای هیئت موءسس انجمن دعوت شده بودند تا با تعاملی سازنده، برنامه های آتی انجمن مورد بررسی قرار گیرد.

بنابراین گزارش، در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیاتی از گلام الله مجید آغاز شد، غیاثی به عنوان رییس هیئت مدیره انجمن ضمن خیرمقدم به حاضرین، از حضور گرم و موثر جانبازان نخاعی در مجمع انتخاباتی تقدیرکرد و هدف از تشکیل این نشست را هم اندیشی و تبادل نظر در باره مسائل و مشکلاتی که انجمن با آن روبروست و می بایست در برنامه پیگیری کمیته های مختلف قرارگیرد، توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه جانباز "دریایی زاده" به عنوان مسئول دبیرخانه و پذیرش انجمن، گزارشی از روند برگزاری مجمع و تعداد جانبازان دعوت شده و حضوریافته به حاضرین درجلسه ارائه کرد.

برپایه همین گزارش، شرکت کنندگان در این جلسه هریک نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای خود را برای نیل به اهداف انجمن و کاستن از مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی سراسرکشور بیان کردند و مقرر شد اعضایی که توانایی حضور در کمیته های مختلف انجمن را دارند، با ارائه برنامه عملیاتی، آمادگی خود را اعلام نمایند تا در جلسه آینده انجمن تکلیف اعضای انجمن در کمیته ها مشخص گردد.


کد خبرنگار : 23