تاریخ : 1395,چهارشنبه 28 مهر15:21
کد خبر : 50108 - سرویس خبری : استان ها

اهدای تندیس شهید به خانواده شهدای گرگان



 

     
در راستای اجلاسیه ۴ هزار شهید صورت گرفت؛
اهدای تندیس شهید به ۱۷۰ خانواده شهدای گرگان
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا کنون به ۱۷۰ خانواده شهید تندیسی با عکس و نام شهید مربوطه اهدا شد.

سرهنگ علی مهاجر، فرمانده سپاه ناحیه گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به اینکه استان گلستان اجلاسیه 4 هزار شهید را در پیش دارد کارهای ستادی در قالب 10 کمیته همچنان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه 51 برنامه ویژه برای سال 95 در شهرستان گرگان در راستای اجلاسیه در نظر گرفته شد، افزود: برخی از این برنامه ها اکنون در حال برگزاری است و برخی هم در زمان برگزاری اجلاس اجرا می شود.

مهاجر اظهارداشت: با توجه به اینکه اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان در گرگان مرکز استان برگزار می شود تدابیری برای این روز اندیشیده شده است که با تعامل و همکاری با مجموعه استانی این کار انجام می شود.

وی تصریح کرد: سرکشی و دیدار از خانواده شهدا یکی از موضوعات مهم ما به شمار می آید که در قالب عملیات بزرگ در ذیل این برنامه انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا کنون به 170 خانواده شهید تندیسی با عکس و نام شهید مربوطه اهدا شد.

وی افزود: این مراسم از خانواده شهدا کسب اجازه خواهد شد و برای این برنامه بزرگ فرهنگی دعوت می شوند.

مهاجر اظهارداشت: نصب پرچم بر سردرب خانه خانواده شهدا یکی دیگر از کارهای ما است که باید قبل از برگزاری اجلاسیه انجام شود.

وی تصریح کرد: برنامه هایی که اجرا می شود با نگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.