تاریخ : 1395,جمعه 07 آبان16:30
کد خبر : 50185 - سرویس خبری : اخبار

پرداخت حقوق به رزمندگان و جانبازان زیر 25درصد در برنامه ششم


پرداخت حقوق به رزمندگان و جانبازان زیر 25درصد در برنامه ششم

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اختصاص حقوق ماهیانه به رزمندگان معسر و جانبازان زیر 25 درصد در لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد.

فاش نیوز - سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اختصاص حقوق ماهیانه به رزمندگان معسر و جانبازان زیر 25 درصد در لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدخدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه 4 آبان ماه در جمع خبرنگاران با تشریح مصوبات مجلس در خصوص لایحه برنامه ششم کشور اظهار داشت: در این لایحه دولت مکلف شده است تا به جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان معسر با سابقه حداقل 6ماه حضور در جبهه، مبلغی به عنوان حقوق ماهیانه پرداخت شود.

وی گفت: شرط پرداخت حقوق برای این قشر از جامعه نداشتن درآمد ماهیانه و عدم دریافت مستمری از سایر دستگاه های دولتی قید شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه نمایندگان ملت در بهارستان در سه شیفت کاری مشغول هستند، خاطرنشان کرد: این لایحه دارای 35 ماده و تبصره است که تا کنون 16 ماده آن بررسی و تصویب شده است و اجرای برنامه از سال آینده و پایان آن در سال 1400 خواهد بود.

خدابخشی در پایان اولویت های برنامه ششم توسعه را در 4 محور آب و محیط زیست، مکان محوری، محرک های اقتصادی، محیط های کسب و کار، اشتغال، تامین منابع مالی، توانمندی فقرا و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: محور جدیدی که از سوی نمایندگان مجلس به این لایحه اضافه شده است موضوع توسعه و آمادگی دفاعی است که موضوعی بسیار مهم در کشور به نظر می رسد.


کد خبرنگار : 23