تاریخ : 1395,سه شنبه 16 آذر14:32
کد خبر : 50234 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

اصلاحات و ارتباط به چه قیمتی؟!


اصلاحات و ارتباط  به چه قیمتی؟!

یک امت همیشه باید به فکر اصلاحات مسیر حرکت زندگی خود باشند تا همراه علم و تکنولوزی پیشرفت کنند اما سوال اینجاست این اصلاحات به چه قیمتی انجام شود؟

معلم جانباز

معلم جانباز- و اما روایت این روزهای جامعه ما و کسانی که سال هاست درگیر رنج و ملالت و زخم های ناخواسته از جنگ و جهاد و....شده اند اندوهناگ و غم انگیز و جای بسی تامل دارد. از یک سو عده ای انقلابی نما با نفوذ به سیستم بر عکس جریان انقلاب شنا می کنند و از طرفی تبلیغات و افکار روشنفکری بلای جان کشور شده است و همان افرادی که روزی استخوان های خود را برای نظام خورد می کردند، امروز در حلقه ای معیوب و افکاری بیگانه تحت نفوذ قدرت های بیگانه پرچم اصلاحات و یا ... برافراشته اند که البته اصلاح امور، بد چیزی نیست!!!

 یک مسلمان و یا یک امت همیشه باید به فکر اصلاحات مسیر حرکت زندگی خود باشند تا همراه علم و تکنولوزی پیشرفت کنند اما سوال اینجاست این اصلاحات به چه قیمتی انجام شود؟ رابطه با دنیای خارج و کشورهای بیگانه خوب است به شرط حفظ روحیه انقلابی و آرمان های آن کشور در سایه اقتدار و حرمت و منزلت ایرانی نه اینکه تمام داشته های خود را فدای یک رابطه ویا قراردای بکنیم که سال ها برای به دست آوردن آن هزینه کردیم.

  بچه های جنگ وجهاد و غیورمردانی که زمان های سخت را شناختند و ندای رهبرشان را شنیدند و لبیک گویان از همه وجود خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب شکل اصلی خود را حفظ کند و وجبی از خاک این کشور بعد از مدت ها برای اولین بار دست دشمن نیفتاده است این جوانان و رزمندگان دیروز و چه رزمندگان و شهدای دفاع از حریم ال الله خواسته ای جز حفظ نظام و تقویت آن آرزوی دیگری ندارند و از هر برادر جانبازی سئول شود، در اولین سخن و پیشنهاد پیروی از ولایت و حفظ خون شهدا را سفارش خواهند کرد.

 هرچند گذشت زمان و تفکیک و درصد و عدم رسیدگی به رزمندگان و فراموش شدن عده ای زیاد و کلماتی چون 25 به بالا و نادیده گرفتن آنها جمع زیادی از رزمندگان در فقر و تنگدستی روزگار می چرخانند و هم رزمانی که در قید حیات نیستند ولی با این حال دل داده مکتب عاشورا و عاشق رهبری وایران هستند و با دیدن حرکات و سلیقه ها و جناح بندی ها، حقوق های نجومی، املاک نجومی و سرسپردگی بعضی از تحصیل کرده های غرب و دوستداران کدخدا، در یک کلام دوقطبی کردن کشور نگران و دل مشغولی هایی دارند.

  اگر هم خوب دقت شود کسانی از مسئولین سال هاست مدیر نظام هست اما هنوز هم خاکی ومردمی می زید و زندگی اشرافی را نپسندیده اما هستند مسئولین و وزرایی که صاحب میلیاردها ثروت شده اند. این آقایان زالویی بیش نیستند که خون ملت را می مکند وکسی هم با آنها کاری ندارد و کانون های قدرت و ثروت در دست های این آقایان است و علت عدم اجرای اقتصاد مقاومتی تا کنون هم به علت مقاومت این کانون ها و دهن کجی با نظام است.

امیدواریم کردار این آقایان اصلاح شود و خدای ناخواسته مورد قهر امت حزب الله قرار نگیرند.


کد خبرنگار : 20