تاریخ : 1395,شنبه 15 آبان13:09
کد خبر : 50350 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

رزمندگان هنوز هم دارند می جنگند!



اسلام مشکانی- رزمندگان بعد از اتمام جنگ هنوز که هنوزه درگیر جنگ هستند. البته آن زمان دشمن روبرو بود. میدانستی اگر سربالا کنی می زنند اما!!!! الان دشمن در اداره جات کشور جا خوش کرده و با گذشت زمان یکی یکی ما رزمندگان، هرکدام رابه بهانه ای از بدنه نظام جداکردند و دل رزمندگان هم شکسته.

 فقط مونده که این دشمن، ما سربازان امام خمینی {ره}رابا مسئولین رودررو کنند که این کار را هم خواهند کرد. البته اگر دلسوزان نظام همانطور که 28سال است که ساکت نشستند و هیچ کاری درحق ما سوختگان نکردند، نکنند این اتفاق هم خواهد افتاد. چون داریم می بینیم. اگر می گویید اینطور نیست خودتان مشاهده کنید.

 آیا بسیج اندازه ده سال پیش اجر و قرب دارد؟ آیا به ما رزمندگان بخصوص بسیج متلک نمی گویند؟ و... چون خودم بسیج فعال منطقه مان هستم بخصوص زمانی که مراسمی ازطرف سپاه می شود وما بسیجیان بایدبالباس فرم بسیج و در مراسم حاضر شویم، هرکس که مارا با لباس می بیند هرکدام به گونه ای به ما متلک بار می کنند.

 چرا؟ چراباگذشت زمان همه چیز کم رنگ که چه عرض کنم بی رنگ شده؟ چه اتفاقی دارد بین مسئولین می افتدکه همه بیخبرند؟ به نظر من موریانه به تنه درخت تنومند انقلاب نفوذکرده و دارد از داخل خالی می کند و مسئولین دلسوزنظام باید هرچه زودتر جلواین موریانه را بگیرند. چون سریع داردپیشروی می کند، بخصوص از فتنه 88به بعد واین را همه اکثراًمردم و مسئولین میداننداماهیچ کدام عکس العملی نشان نمی دهند! چرا؟

نمیدانم و این دشمنان که به پست های مهم کشور نفوذکرده و دارد علیه ماکار می کند،این رابداند ما سربازان امام خمینی {ره} و رهبر فرزانه مان حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای دامت برکاته هرگزعقب نشینی نخواهیم کرد و تاآخرین نفس درمقابل دشمنان ناشناس ایستادگی خواهیم کرد.

 هرچندکه 28سال است حق ماراپامال کردند و ما دردمندان رابا کلی درد به حال خودمان رهاکردند ودریغ از یک دفترچه بیمه درمانی که ما رزمندگان برویم، درد خودمان راکه ازجنگ رسیده رامداوا کنیم...به امیدروزی که مارزمندگان هم برای یک روزهم که شده صحیح و سالم کنار خانواده ماخوش وخرم زندگانی کنیم و این یک آرزوی بزرگ برای ما رزمندگان و نور چشمانمان شده است.....

 یاعلی به داد همه مظلومان برس که برای یک میلیون و پانصدتومان مانده اند وشرمنده اهل وعیال که بماندشرمنده دروهمسایه شده اند. چون نمی توانند خانه هایشان را گازکشی کنند چراباید این چنین باشد؟ چرا باید من هرچه کارگری کردم همه اش راخرج دوا و دکترکنم؟ چون برای یک کشورجنگیده ام؟ حال بایدیک خانواده تاوانش رابدهند؟؟

 یامهدی فرجی کن که حق کشی بی رحمی و کفر کم کم داردهمه گیر می شود... رزمنده ای که بالای 20سال است که باناراحتی اعصاب وروان دست وپنجه نرم می کنم دریغ از یک دفترچه بیمه چندبرگی تابتونم بروم دردم را مداوا کنم. به داد ما رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاهم رسیدگی کنید........


کد خبرنگار : 20