تاریخ : 1395,سه شنبه 18 آبان14:15
کد خبر : 50409 - سرویس خبری : اخبار

گروهی از مردم رشت خواستار اخراج غلامعلی جعفرزاده از مجلس شدند


گروهی از مردم رشت خواستار اخراج غلامعلی جعفرزاده از مجلس شدند

گروهی از مردم رشت با تجمع در گلزار شهدای رشت نسبت به سخنان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی اعلام انزجار کردند.

فاش نیوز -  گروهی از مردم رشت با تجمع در گلزار شهدای رشت نسبت به سخنان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی اعلام انزجار کردند.

بر پایه اگزارش های رسیده، گروهی از مردم رشت با تجمع در گلزار شهدای رشت نسبت به سخنان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی که برخلاف نظرات رهبر معظم انقلاب اعلام موضع، و از فتنه گران حمایت کرده بود اعلام انزجار نمودند.
تجمع کنندگان خواستار اخراج این نماینده از مجلس شدند.

گزارش ها حکایت از آن دارد که علاوه براین تجمع، مردم بصیر رشت در راهپیمایان ۱۳ آبان نیز خشم خود را از سخنان جعفر زاده ابراز داشتند.
همچنین در سالگرد شهادت  شهید مدافع حرم در مهدیه رشت، شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق  در واکنش به سخنان غلامعلی جعفرزاده سرداده شد.

این در حالی است که رهبرمعظم انقلاب پیوسته به عبرت گرفتن از فتنه 88 و خساراتی که به کشور زد سخن گفته و می گویند و فتنه را خط قرمز، خصوصا" در واگذاری مسئولیت ها به افراد عنوان کرده اند که سخنان سخیف جعفرزاده مخالفت آشکار با نظرات ایشان تعبیر می شود.

گفتنی است غلامعلی جعفرزاده تا پیش از انتخابات 92 خود را فردی اصولگرا و ضد فتنه گران معرفی می کرد و حتی نگران انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور بود ولی بلافاصله پس از انتخابات، با چرخش 180 درجه ای، - به خاطر دوستی و قرابتی که با نوبخت معاون رئیس جمهور داشت - از حامیان پرو پا قرص و جدی دولت، اصلاح طلبان و فتنه گران شد.


کد خبرنگار : 23