تاریخ : 1395,سه شنبه 02 آذر13:59
کد خبر : 50621 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چرا هر روز به ماها بیشتر سخت می گذرد؟!



تک فرزند سردار شهید ، حضور کلیه مدیران ، مسئولان و مسئولین این آب و خاک:


اینجانب یکی از فرزندان شهدای منطقه پاوه و اورامانات هستم تا زمانی که پدر اینجانب شاخه به شاخه کوههای سر به فلک کشیده کردستان و پاوه و اورامانات با دشمنان انقلاب و قرآن و خدا می جنگید شماها کجا بودید؟ چرا هر روز به ماها بیشتر سخت می گذرد؟

چرا برای سرکشی به زادگاهم این همه پافشاری می کنند؟ مگر پدر اینجانب به جز خدمت و خدمات بیشتر چه ظلمی کرد که شماها با فرزند یک سردار شهید این ظلم را می کنید؟ پدر اینجانب همرزم شهید همت ، شهید چمران ، شهید بروجردی ، جاویدالاثر متوسلیان نبود ؟ شما مدیران و مسئولان و مسئولین این مملکت چرا هر چه بدبختی است ، هر چه ظلم باشد بر سر ما خراب می کنید؟ چرا زورتان را به ماها می رسد ؟ اگر پدرم زنده بود شماها همه برایش خبردار می ایستادید . واقعاً جای تأسف دارد که فرزند یک سردار ، یک شهید این آب و خاک و مملکت تحت فشار قرار دهید!


مسئولان، مدیران و مسئولین شاید حق با شماها باشد که ماها راه را اشتباهی رفته ایم ولی تا کی میخواهید به ماها ظلم کنید ؟! حق بنده و امثالهای بنده را نوش جان کنید، ولی تا کی شماها حق یک معلول ، یک یتیم را می خورید ؟! بنده به خاطررفتن به زادگاهم 3 ساعت ، بنده را بازرسی کرده اند. چرا ؟!!!

می گویم چرا بازرسی می کنی ؟ چرا کسی نیست جواب بنده را بدهد ؟ من فرزند یک شهیدم . فرزند یک سردارم . متأسفانه مأموران و مسئولان بجای عذرخواهی بنده را بیشتر سیمجین می کنند. به خاطر چه ؟ آیا در استان کرمانشاه کسی نیست زورش یا قدرتش به این مأموران یا مسئولان واقع در سه راهی شهدا برسد ؟ چرا مگر مردم در حق این مسئولان چه گناهی کرده اند؟ وام های میلیاردی گرفته اند؟ حقوق های نجومی می گیرند . شماها همه را گرفتید . پس دیگر چه می خواهید؟ اگر پدرم زنده بود نمی گذاشتم برود جنگ . بخاطر کی ؟ به خاطر چی؟ بخاطر عده ای مفت خور پدرم شهید شد چرا ؟ اگر واقعاً مسئولی یا مدیر یا فرمانده ای است که این مسئولان یا فرماندهان را تنبیه یا جابجا کند به خدا مردم منطقه جانشان به لبشان رسیده ، تو را به خدا به داد مردم برسید.
من می دانم که کسی نیست کسی به فکر مردم نیست ،
فرزند یک شهید و یک سردار این مملکت

 


کد خبرنگار : 17