تاریخ : 1395,یکشنبه 07 آذر14:29
کد خبر : 50694 - سرویس خبری : عکس

انجمن جانبازان، شهادت دو جانباز نخاعی را تسلیت گفت


انجمن جانبازان، شهادت دو جانباز نخاعی را تسلیت گفت

درپی شهادت جانبازان نخاعی، شهید "حمیدرضا صدیقی قهفرخی" و "اکبربیلچی کنگرلو" ازجانبازان سرافراز 70 درصد کشورمان، انجمن جانبازان نخاعی در پیامی، شهادت این اسوه های صبر و ایثار را تبریک و تسلیت گفت.

فاش نیوز - درپی شهادت جانبازان نخاعی، شهید "حمیدرضا صدیقی قهفرخی" و "شهید حاج اکبر بیلچی کنگرلو" ازجانبازان سرافراز 70 درصد کشورمان، انجمن جانبازان نخاعی در پیامی، شهادت این اسوه های صبر و ایثار را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگارما به نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، در این پیام آمده است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام...«بار دیگر گلهایی از بوستان ولایت و معنویت و ایثار جمع ما را ترک و همنشین با همرزمان شهیدشان، برسر خوان کریمانه اهل بیت علیهم السلام میهمان شدند.

دوست، برادر، همرزم و هم کیشمان جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، "حمیدرضا صدیقی قهفرخی" و "اکبر بیلچی کنگرلو" که سالهای بسیاری را با اهدای سلامتی شان، سرافزازانه زندگی را معنایی ایثارگرانه بخشیده بودند، سرانجام دعوت حق را لبیک و به دیدار حضرت دوست شتافتند.

جانبازانی از اصفهان و  ورامین که با رفتنشان دل مالامال از اندوه دوستان جانبازشان و مردم ولایت مدار ورامین و اصفهان را درماه صفر و در آستانه رحلت حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص) و امام حسن مجتبی علیه السلام، دوچندان کردند.

انجمن جانبازان نخاعی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، عروج ملکوتی این جانبازان صبور و ایثارگر را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارفاحنا له الفداه، مقام معظم ولایت و رهبری«حفظه الله»، عمومی هموطنان غیور و شهیدپرور، به ویژه خانواده مکرم این شهیدانِ سعید تبریک و تسلیت عرض می نماید و از درگاه باری تعالی مسئلت می نماید ما را همچنان در راه اسلام و انقلاب تا نیل به شهادت، یاری گر و رهنمون سازد.


کد خبرنگار : 21