تاریخ : 1395,یکشنبه 14 آذر15:21
کد خبر : 50731 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

به جانبازان ارادت ویژه ای دارم


به جانبازان ارادت ویژه ای دارم

عضو ناظرمجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما، خواستار تلاش مضاعف دولت و مجلس برای حمایت از جانبازان و احیای ارزش های هشت سال دوران دفاع مقدس شد.

فاش نیوز - عضو ناظرمجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما، خواستار تلاش مضاعف دولت و مجلس برای حمایت از جانبازان و احیای ارزش های هشت سال دوران دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز؛ احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید در کنار یکدیگر تلاش کنند تا با رفع نیازها و مطالبات جانبازان، ایثارگری های آنان را احیا کنند.

 وی در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش سن جانبازان چه راهکارهایی برای بهبود زندگی آنها پیشنهاد می کنید؟ اظهار داشت: بنظرمن موضوع تکریم جامعه هدف، فقط مادی نیست بلکه مسائل مختلف رفتاری اجتماعی ومردمی نیز در آن تاثیرگذاراست.

نماینده مردم فریمان و سرخس ادامه داد: باید تمام تلاش هایمان را به کار ببندیم تا بتوانیم به معنای واقعی ایثارگری جانبازان را در جامعه کنونی احیا کنیم.

نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزه انتخابیه فریمان و سرخس در استان خراسان رضوی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اصلاحیه و پیشنهاداتی در مورد مطالبات جانبازان و ایثارگران درلایحه برنامه ششم توسعه وجود دارد و در مجموع بحث الحاق به کل است و امیدواریم طی یکی دو هفته آینده بررسی این موضوع در کمیسیون تلفیق آغازشود.

نماینده مجلس دهم در خصوص این سوال که آیا نیازهای "جامعه هدف" برآورده شده است؟ پاسخ داد:

با توجه به سن و سال، من شخصا رزمنده نبوده ام منتهی پدر وبرادرم جانبازهستند وخانواده ما در خدمت جامعه ایثارگری است و به ایثارگران ارادت ویژه ای داریم.


کد خبرنگار : 18