تاریخ : 1395,یکشنبه 14 آذر15:40
کد خبر : 50760 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مظلومیت رزمندگان معسر و جانبازان زیر25%



مشکانی

مشکانی - مسولین گرامی معوقات 34 ساله رزمندگان بسیجی معسر که حتی از گرفتن حقوق در جبهه هم امتناع می ورزیدند چه شد؟ رزمندگان معسر تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند خود و خانواده هایشان نیاز به خدمات پزشکی دارند، پس این دستور تحت پوشش بیمه وزارت دفاع شدنِ رزمندگان معسر چه شد؟ این حقوق ناچیز که برای رزمندگان معسر وضع شده کجای زندگی مشقت بارشان را التیام می بخشد؟

آیا خود شما که این تصمیم را گرفته اید میتوانید با این حقوق زندگی تان را اداره کنید؟ بچه های رزمنده معسر دارند یا کنار خیابان ها دست فروشی می کنند یا عملگی می کنند یا راننده دیگران شده اند و مسافرکشی می کنند!

  رزمنده های معسر یا در آلونک های اجاره ای با بدبختی زندگی می کنند یا در خانه های پدری شان سربارند!

بچه های رزمنده معسر همه افسردگی شدید دارند!

 رزمنده های معسر، سال هاست شرمنده خانواده هایشان هستند!

 رزمنده های معسر جان خود را جهت حفظ انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند. چرادرحق این شیرمردان این چنین نمودید؟دلیل تبعیض وبی مهری مسولان بالا دست با ما رزمندگان آنهم بطورآشکاراچیست؟!

مگراز به برکت همین رزمندگان، که حال همگی ازیادهارفته اند شما حضرات که دیگر نمی شود به شماگفت برادر، از برادری فاصله گرفته اید، در آرامش به پست و مقام رسیده اید و راحت دروغ می گویید!

من و تمامی بچه های رزمنده متعجبیم که ... بنده و دیگر رزمندگان به فراموشی سپرده شده... از مسئولین امر این سوال را دارم.

آیا بعد از اتمام جنگ 8ساله حق کسانی که با بدنی سالم درسن جوانی و نوجوانی رفتند از کشورشان دفاع کردند و بااعضایی ناقص و با کلی درد برگشتند حق شان این است که بعد از 27سال از پایان جنگ اینچنی رفتارشود؟

مگرهمین رزمندگان دردمندبابقیه دریک منطقه ودرمقابل یک دشمن نجنگیدند؟ پس چرااین چنین آشکارا درحق این عزیزان داریدجفامی کنید؟

آیاباگذشت28سال ازپایان جنگ هنوز وقت آن نرسیده که یادی هم ازمارزمندگان بکنید؟ مگرنمایندگان مجلس و وزیردفاع نگفتنددفترچه بیمه رزمندگان رااوایل93بهمراه حقوق به این عزیزان می دهیم؟! پس دفترچه بیمه درمانی چی شدوکجارفت؟

وبعداینکه حقوق مارزمندگان چی؟چرادوسه ماهی ماهانه500دادندبعدازهمان کمک معیشت150تومانش راکسرکردند؟! یعنی دراین تاریخ11/94چرا؟

چرا کمک معیشت راکسرکردندو عیدی سال 94 را که به همه درهمه دستگاهاواداره ها می دهندبه مارزمندگان ندادند؟ خواهشادلیل این همه ظلم آشکاردرحق رزمندگان چیست؟ مصببین اصلی باید جوابگوباشند و توضیح بدهندوشفاف سازی کنندکه چرافقط مارزمندگان؟

ازکسانیکه ازروندخدمات رسانی به رزمندگان مطلع هستندخواهش می کنم جوابی که درخور رزمندگان باشدرابه این فراموش شدگان بدهند. رزمندگان 28سال است که همچنان درگیرجنگ اعصاب وروان که پایان ندارد هستند! لطفابه دادشان برسید و این همه لایحه بی محتوا تصویب نکنیدکه اصلا شکل اجرایی بخودنمیگیرد! چرا نمایندگان وقت خودشان رادرنوشتن چنین ماده هاوتبصره میگذارند؟ بجای این قوانین بدون اجرا، بدادمان برسید، چون درحال مرگ هستیم! نمیتوانیم چشم انتظارمعجزه شمامسولین بمانیم!

چرامسولین به این همه کامنت که درباره نارضایتی رزمندگان است جوابگونیستند؟

لایحه درطول این سالها زیادتصویب شده وواقعاهم غلط اندازاست! خانواده های ما، این بندگان خدامرتکب چه جرمی شده اندکه زن وبچه مارزمندگان و جانبازان زیر 25% موجی وبدون حقوق شده اند!؟


کد خبرنگار : 20