تاریخ : 1395,یکشنبه 14 آذر14:56
کد خبر : 50772 - سرویس خبری : اخبار

جانباز 70 درصد «محمد علی طالبی نیا» به شهداپیوست


جانباز 70 درصد «محمد علی طالبی نیا» به شهداپیوست

جانباز 70% قطع عضو دفاع مقدس " محمدعلی طالبی نیا" پس از سالها مرارت و درد ناشی از جانبازی و بی تاب از جاماندن از غافله شهیدان، سرانجام به آرزویش رسیو و به هعمرزمانش پیوست.

فاش نیوز -  جانباز 70% قطع عضو دفاع مقدس " محمدعلی طالبی نیا " پس از سالها مرارت و درد ناشی از جانبازی و بی تاب از جاماندن از غافله شهیدان، سرانجام به آرزویش رسید و به هعمرزمانش پیوست.

محمد علی طالبی نیا جانباز 70 درصد قطع عضو پس از تحمل ‌سال‌ها رنج و مشقت جانبازی، روز پنج شنبه هفته گذشته بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی در سن 58 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدای هشت سال دفاع مقدس پیوست.
پیکر این شهید والامقام صبح دیروز با حضور جمع کثیری از زائرین و مجاورین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و ایثارگران مشهدی از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی واقع در خیابان شهید نواب صفوی مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و پس از طواف گِردِ حرم امام رئوف در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد مقدس به خاک سپرده شد.
در مراسم تشییع این شهید والامقام مدیرکل و جمعی از مدیران و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، روسای ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، خانواده های شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار مشهدالرضا(ع) حضور داشتند.
شایان ذکر اینکه شهید محمد علی طالبی نیا در سال 1361 در منطقه دهلاویه مجروح شده بود. 

از این شهید والامقام 5 فرزند به یادگار مانده است.


کد خبرنگار : 21