تاریخ : 1395,چهارشنبه 17 آذر13:53
کد خبر : 50821 - سرویس خبری : سیاسی

سخنرانی کرباسچی در روز دانشجو ناتمام ماند


سخنرانی کرباسچی در روز دانشجو ناتمام ماند

در پی اعتراض یک جانباز مدافع حرم به سخنرانی کرباسچی و حمایت گروهی از دانشجویان در مراسم روز دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی، این سخنرانی ناتمام ماند.

فاش نیوز- در پی اعتراض یک جانباز مدافع حرم به سخنرانی کرباسچی و حمایت گروهی از دانشجویان در مراسم روز دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی، این سخنرانی ناتمام ماند.

مراسم روز دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی با حواشی همراه بود. با قرار گرفتن غلامحسین کرباسچی روی سن که با دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی برای سخنرانی در مراسم روز دانشجو سالن شهید بهشتی این دانشگاه حاضر شده بود، یک جانباز مدافع حرم ایستاد و اعلام کرد که اجازه نمی دهد کرباسچی در آنجا سخنرانی کند.

 با تشدید تشنج‌ها در سالن، کرباسچی پشت تریبون قرار گرفت و گفت: شخصی که خود را جانباز معرفی کرد، از من خواست که سالن را ترک کنم. من به احترام شما در اینجا حاضر شدم و به احترام مخالفانم صحبت نمی‌کنم.

  احمد حکیمی‌پور نیز که جزء مدعوین این مراسم بود، با اعتراض یکی از دانشجویان مواجه شد. نظر این دانشجو باعث هیاهو در بین دانشجویان شد. وی که از مسئولان دانشکده درخواست سخنرانی داشت از بالای تریبون به پایین کشیده شد و تا دقایقی جو مراسم متشنج شد.

 این دانشجو از احمد حکیمی‌پور عضو شورای شهر تهران سوال داشت که چرا از افرادی چون بازرگان که خائن هستند صحبت می‌شود؟ و همین امر موجب برخورد عوامل برگزار کننده این مراسم شد.

  کرباسچی که نتوانست به صحبت خود به طور رسمی ادامه دهد، قبل از ترک سالن دقایق کوتاهی به پشت تریبون رفت و گفت: کسانی که ما را اینگونه به جان هم انداختند قصد دارند ما به مسائل دیگر نپردازیم و آنچه را که قرار بود بیان کنم به زمانی دیگر موکول می‌کنم.

دبیرکل حزب کارگزاران در پایان خاطرنشان کرد: به احترام مخالفان و کسانی که نمی‌خواهند صحبت کنم سخنرانی نمی‌کنم و باید بگویم که نگاهی به گذشته کنید و حال حاضر را هم ببینید و بدانید که اگر سقفی خراب شود روی سر همه خراب خواهد شد.

تعدادی از دانشجویان که به حضور این دو مدعو اعتراض داشتند، پس از اعتراض آن جانباز به حضور ایشان، اعتراض خود را نشان دادند که منجر به ترک جلسه توسط کرباسچی گردید.