تاریخ : 1395,پنجشنبه 18 آذر14:55
کد خبر : 50846 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

نمایندگان را بابصیرت انتخاب کنیم



محسن ناطق- میدانیم قانون را نمایندگان مجلس تصویب می کنند و میدانیم نمایندگان مجلس را مردم را انتخاب می کنند. مشکل و سوال اصلی اینجاست چرا مردم شهید داده و خون داده و میلیون ها رزمنده و جانباز و خانواده شهید سرخورده و مردم پابرهنه و کسبه شاکی و کارمندان وام دار و بدهکار و اقشار مختلف مردم به اینگونه نمایندگانی رای می دهند که نسبت به وضعیت باندهای ثروت و قدرت بسیار حساس و موشکافانه عمل می کنند اما بلافاصله پس از نشستن بر صندلی نمایندگی مردم به طور کلی مردم را فراموش می کنند تا دوره بعدی که نیاز به رای مردم دارند.

 خب مردم به افراد شایسته و لایق رای بدهند و مثل گذشته از هرگونه لجبازی و فضا سازی سیاسی و تبلیغات لیست های دروغ و باور وعده های پوشالی که موجب فریب مردم و نفوذ افراد بی ایمان و ضد ایثارگر می شود خودداری کنند. چنانچه مردم خودشان تحقیق کنند به آمارهای واقعی و برنامه های دلسوزان نظام توجه کنند و اعتنایی به تبلیغات دشمنان دین و میهن و باندهای ثروت و قدرت و گرین کارتی در روزنامه ها و سایت های زنجیره ای و هزاران کامنت و نظرات و لایک های دروغین که توسط چند نفر حقوق و مواجب بگیر و مزدور صهیونیست تکثیر و پخش می شوند فریب نخورند که هیچ کسی دلسوزتر از والدین واقعی مردم یعنی عالمان و دانشمندان دین وجود ندارد.

 فلذا اختیار کشور را به همدستان و دشمنان نقابدار و فریبکار مردم و دین و میهن ندهند زیرا ادامه این روند گرچه باعث نابودی عوامل مزدور و جاسوس و نفوذی دشمن خواهد شد لیکن زحمت زیادی بر دوش مردم مستضعف تحمیل کرده است که عواقب سهل انگاری مسئولان مربوط گریبانگیر خودشان خواهد شد.


کد خبرنگار : 20