تاریخ : 1395,شنبه 20 آذر17:07
کد خبر : 50873 - سرویس خبری : اخبار

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در آسایشگاه امام خمینی(ره):

جانبازان نخاعی کشور در آئین غبارروبی مضجع‌منورامام‌رضا(ع) شرکت می‌کنند +تصاویر


جانبازان نخاعی کشور در آئین غبارروبی مضجع‌منورامام‌رضا(ع) شرکت می‌کنند +تصاویر

بختیاری در بخشی از سخنانش با اشاره به حضور صمیمانه جانبازان ضایعه نخاعی کشورمان در آئین غبارروبی مضجع شریف امام رضا(ع) اشاره کرد

به گزارش فاش نیوز، سید مرتضی بختیاری همزمان با آغاز عید امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) در جمع جانبازان سرافراز ضایعه نخاعی، حضور یافت و با آنان به گفت و گو پرداخت.

بختیاری پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در جمع جانبازان در سخنانی گفت: هشت سال دفاع مقدس درس های بزرگی به ملت ایران اسلامی داد و به فرموده امام راحل(ره) جنگ برای رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله دانشگاه خودسازی و معرفت بود.

وی گفت:حامل سلام گرم تولیت آستان قدس رضوی به شما جانبازان غیور و سرافراز هستم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به رشادتها و جانفشانی های رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس، بیان داشت:عشق و ارادت فرزندان میهن مان به اسلام،اهل بیت(علیهم السلام)و انقلاب اسلامی و احساس تکلیف و مسئولیت پذیری شما جانبازان و ایثارگران عزیز برای اجرای فرامین امام راحل عظیم الشان(ره) در تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط خواهد ماند.

بختیاری تصریح کرد:بسیجیان ما با همان روحیه جهادی و عشق و علاقه به مقام معظم رهبری، امروز وارد سنگرهای علم آموزی و خدمت شده اند و برای کشور افتخار می آفرینند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور صمیمانه جانبازان ضایعه نخاعی کشورمان در آئین غبارروبی مضجع شریف حضرت امام رضا(علیه السلام) اظهار کرد: درصدد هستیم تا زمینه حضور و تشرف جانبازان و ایثارگران عزیز را از شهرها و استانهای دیگر به حرم مطهر رضوی تسهیل کنیم.

وی تصریح کرد: با توافقات صورت گرفته، بیمارستان فوق تخصصی رضوی و سایر مراکز درمانی آستان قدس رضوی در خدمت جانبازان عزیز خواهند بود.

در ادامه این جلسه برخی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) به بیان دیدگاه ها و دغدغه هایشان در خصوص موضوعات مختلف پرداختند.

توجه بیشتر دولت به بیمه جانبازان و مشکلات پیرامون عدم پرداخت مطالبات بیمارستانها توسط بیمه ها از موضوعات مطرح شده توسط جانبازان بود.

 جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) هم چنین از تولیت آستان قدس و خادمان امام رضا(علیه السلام) برای فراهم شدن زمینه حضورشان در آئین غبارروبی تشکر کردند.

 

در حاشیه  این دیدار:

 در این دیدار، چند مورد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی خاطرات عملیات های دفاع مقدس را با جانبازان مرور کردند.

اهدای بسته های متبرک حرم مطهر رضوی شور و حال عجیبی را در فضای آسایشگاه پدید آورد.

جانبازان اصرار داشتند که حتما به کارکنان و پرستاران آسایشگاه هدیه متبرک تقدیم شود و در عکس یادگاری حتما همه حضور داشته باشند.

بارها برای شادی روح شهدای جانباز آسایشگاه عطر و بانگ صلوات در سالن مجموعه پیچید.

 

 تصاویر این دیدار را ببینید: 

 


منبع : آستان نیوز