تاریخ : 1395,چهارشنبه 24 آذر18:49
کد خبر : 50977 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رایزنی فراکسیون ایثارگران مجلس و بنیاد در بودجه 96


رایزنی فراکسیون ایثارگران مجلس و بنیاد در  بودجه 96

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سوالات و ابهامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران،برنامه ششم توسعه و بودجه 96 پاسخ داد.

فاش نیوز - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سوالات و ابهامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران،برنامه ششم توسعه و بودجه 96 پاسخ داد.

به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید در نشست این فراکسیون در روز سه شنبه اظهار داشت در این نشست رییس بنیاد شهید به سوالات مطرح شده توسط نمایندگان ایثارگر در رابطه با مسائل ایثارگران، جانبازان و آزادگان پاسخ داد.

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم اضافه کرد: موضوع تمدید و تاثیر قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، لایحه احکام دائمی و برنامه ششم توسعه با عنوان محوری ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

حجت الاسلام نوروزی یادآور شد مسائل مرتبط با اشتغال و تحصیل فرزندان شاهد، سهمیه ها و جانبازان زیر 25% از جمله مباحثی بود که در این نشست از سوی نمایندگان ایثارگر مورد تاکید قرار گرفت. وی اضافه کرد رییس بنیاد شهید در این نشست اعلام کرد که در ارتباط با جانبازان زیر 25% طرحی به دولت ارائه شده است که پس از بررسی کارشناسانه قرار است به مجلس شورای اسلامی ارائه شود. به گفته نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی،همفکری و همگرایی در خصوص لایحه بودجه سال 96، برنامه ششم توسعه و گنجانده شدن اصلاحات مدنظر جامعه هدف در این نشست بحث و بررسی شد.

رییس فراکسیون مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد مقرر شد در خصوص برطرف کردن کمبود اعتبارات مالی بنیاد، همکاری و تعامل بیشتری در لایحه بودجه 96 انجام شود.


کد خبرنگار : 17