تاریخ : 1395,پنجشنبه 25 آذر14:04
کد خبر : 50990 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

یک کیوسک را از فرزند شهید دریغ می کنید؟!



محسن و مرتضی میرزایی- احتراما" به عرض می رسانم دو فرزند شهید ستار میرزایی، محسن و مرتضی (ناشنوا ) از استان البرز کرج شاهین 350 متری بنیاد، تاکنون چند سال است که از اهمیت این موضوع به خاطر نداشتن اشتغال رنج می بریم و دیگر نمی دانیم باید به خاطر یک تکه نان دست به خلاف بزنیم که آن هم نمی توانیم ولی از سازمان ها و نهادی مثال شهرداری و شورای شهر اسلامی کرج که با مکاتبات و نامه نگاری بنیاد شهید به خاطر اشتغال و نیز یک کیوسک روزنامه در منطقه 6 یک سال به دنبال این کار رفتم ولی از طرف مسئول این کار در شورای شهر اسلامی کرج آقای ف گ، جواب دادن به بنده که " آقا ما دیگر جا نداریم، کیوسک دادن ممنوع شده"

 بنده در جواب گفتم آیا ما هم فرزند جانباز شهید هستیم؟ آیا طی این چند سال از چه خدماتی استفاده کردیم؟ و گرفتیم که این دومین بار باشد؟ من متاهل پرفرزند بیکارم. برادرم ناشنوا با دو فرزند بیکار و نیز معلولیت شدید دارد. آیا این موضوعات و ادله برای شما شرایطی برای آن مسئولانی که در شورای شهر برای این پارتی بازها بازهم جواب دارند که بدهند.

  دراین هفته روبروی منزل کیوسک روزنامه به فردی جا دادند مستقر در جای کرده اند که مسئولان شورای شهر فعلا بی خبر هستند و این هم که ما باید پارتی نداشته باشیم حق زندگی نداریم. آیا فرزند یک شهید که معلول جسمی و به خاطر نداشتن کار، همسر و دو فرزند را رها ساخته رفته است. چقدر باید آن مسئولان دل سنگ به کسانی که حق شان نیست هر کاری اقدام کنند ولی ما را اجحاف در حق مان نمایند اگر فردا به درب شورای شهر و شهرداری مراجعه کنیم همه آنها می گویند ما بی خبر هستیم کی و کجا این انفاق افتاده ولی دیگر نمی دانند که حنای آنها رنگی ندارد چون مجوز نیز برای اینکه فردی پارتی دار قوی بود.

 این عرض خدمت را مسئولان شهری انجام داده اند و به خداوند یگانه قسم اگر جان برود میدانم چه رسوایی بر سر آن کسانی که اینگونه حق مارا پایمال می کنند بیاوریم ولی ای دل که یک دست صدا ندارد. فاش نیوز اعتراض و انتقاد و شکایت ما را به دولت محترم برسانید که آیا باید در این استان البرز اینگونه حق کسانی را که در سخن فقط حرف هست بسوزانند؟!

 به خدا هزاران نامه از شهردار تا استاندار تا فرماندار، مدیر بنیاد شهید و دیگر نهادی مربوط دارم که یک کار به من و برادرم بدهند تاکنون فقط نامه بایگانی شده است. چرا از فاش نیوز تقاظا دارم این پارتی بازی ها که از شورا تا شهردای داریم می بینم را رسانه کنند و برای اثبات این موضوع اسناد موجود است.

 این کیوسک اگر با روش آن افراد که انتقالی بوده و ما جایی به کسی ندادیم، جای حرف ندارد و شیوه کاریشان همین است. " ما جا ندادیم. انتقال کردیم. چرا یه انتقالی به ما نمی دهید؟! خداوند از سر گناهان آن کسانی که اینگونه حق ما را پایمال می کنند نگذرد. خداوندا دیگر نمی دانیم چه کار باید بر سرمان آوریم. خسته شدیم از این همه حق کشی.

فاش نیوز! شما بگویید چه کار کنیم؟ از لطف شما مسئولان فاش نیوز کمال قدردانی را دارم.


کد خبرنگار : 20