تاریخ : 1395,پنجشنبه 25 آذر16:08
کد خبر : 50994 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

در رویای خانه دار شدن!



معلم جانباز- تا کی قراره زیر 25 درصدها خارج از محدوده تسهیلات مسکن و....بمانند الان چندین ساله که وام های مسکن به همرزمان 25 به بالا می دهند. مگر چند هزار نفر 25 به بالاست اگر سالی به 100 هزارنفر وام مسکن بدهند؟ در این 28سال قریب به دو میلیون و هشتصد هزار جانباز وام مسکن و یا زمین داده باشند.

 حالا اگر سالی 25درصد بودجه هم محقق میشد حتما" 700 هزار نفر وامش را گرفته اند در حالی که تعداد کل جانبازان چه 25درصد و یا زیر 25درصد این رقم جمعیت نیست. چه بسا کسانی چندین بار ترمیم ویا بهینه سازی کرده باشند و هرچه قدر حساب سرانگشتی هم داشته باشید با منطق ومحاسبات نمیخواند.

 لازم است دستگاه های بازرسی ودیوان محاسبات ورود کنند و ببینند واقعا این وام ها در مسیر اصلی وجامعه هدف انجام شده ویا خدای نخواسته خارج از محدوده قانون کسانی دیگر از کارمندان بنیاد تا ....از سهمیه ها استفاده کرده اند؟

 الان در بین دوستان 25 درصد هم کسانی را داریم که در صف دریافت وامند. اگر برنامه وبرنامه ریزی درست در بنیاد شهید می بود قطعا بعد 28سال باید همه جانبازان برای یک بار از تسهیلات استفاده می کردند در حالی که هرروز مشکلات بیشتر ومتقاضی های وام مسکن بیشتر تر می شوند. انگار این چرخه معیوب اگر صد سال هم طول بکشد نوبت عده ای فرا نرسد و در حسرت خانه دار شدن جان بجان آفرین تسلیم کنند و دولت محترم و مجلس بجای فراگیر نمودن قانون وام مسکن سقف درصدها را بالاتر ببرند ولی آنچه مهم است و دولت و مجلس به بهانه بار مالی وکثرت تعداد، ارزشی برایشان قابل نیستند.

 فرزندان غیور ایران زمین که مردانه دفاع کردند ولی زیر 25 درصد شناخته شدند و از هرگونه امتیازی هم محروم هستند در حالی که جانباز 10درصد 20سال پیش بر اساس گذشت سن و سال و رنجوری و پیری به بالای 50 درصد از کارافتادگی رسیده اند و اما برحسب قانون مشمول نیست.

خداوند رحمان نگهدار همرزمان عزیزم باشند ان شاالله


کد خبرنگار : 20